Mocny makijaż wieczorowy

Dzisiaj natchnęło mnie na makijaż, bardzo mocny (jak dla mnie) makijaż. W najbliższym czasie chciałabym Wam też pokazać makijaż dzienny i ślubny. Ten który zobaczycie poniżej z pewnością nie nadaje się na dzień. Jest to mocny makijaż w kolorystyce fioletu, czerni i brązu.
Jeśli jesteście ciekawe moich wypocin to zapraszam do czytania dalej.


Oto kosmetyki, których użyłam do makijażu. Pod makijaż nałożyłam krem Siarkowa Moc, następnie podkład Mineral Silk&Lift z Ingrid Cosmetics w odcieniu 30, pod oczy wylądował korektor Miss Sporty a na większe niedoskonałości korektor antybakteryjny z Bell. Twarz zmatowiłam pudrem ze skrobi ziemniaczanej. Wykonturowałam pudrem brązującym z Vipery, rozświetlaczem Shimmer Glimmer z Constance Carroll a pod łuk brwiowy rozświetlacz Ladycode. Róż jakiego użyłam to Bell 2Skin Pocket. 
Do makijażu oczu używałam moich ukochanych paletek (niestety już zdewastowaych przez los). Kreskę narysowałam eyelinerem z Eveline, rzęsy wytuszowałam mascarą Eveline Mega Max a brwi podkreśliłam brązowym żelem stylizującym do brwi z Wibo (uczę się jego obsługi bo kupiłam go wczoraj). Usta podkreśliłam pomadką Bell w odcieniu 129.
Na zdjęciu w prawym dolnym rogu widzicie gadżety, które "pomogły" mi w makijażu.
Jak Wam się podoba? Co sądzicie?

12 komentarzy:

  1. Ja taki makijaż mogłabym nosić na co dzień, bo ogólnie dość mocno się maluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a wg mnie ten makijaż jak najbardziej nadaje się na dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat takie odcienie w makijażu lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana co ile podcinasz końce ? Co robisz,że wyglądają na takie zdrowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj podcinam je 2 razy w roku, ostatnio w kwietniu.
      Zawsze po myciu nakładam jakieś serum, czasami też wieczorem gdy nie myję włosów to nakładam olejek albo to samo serum co po myciu :)

      Usuń
  5. A co polecasz na włosy,które ciągle a ciągle sie kruszą ? ;/
    Masz może gg?chciałabym zadać parę pytań..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GG posiadam, ale nie korzystam. Częściej znajdziesz mnie na fanpage'u, tam możesz się ze mną skontaktować lub napisz na pocztę :))

      Usuń
    2. Na włosy kruszące się mogę polecić jedwab z Green Pharmancy i maseczki z silikonami, np. z Joanny :)

      Usuń
  6. Ciachnęła juz ok.10 cm i nie wiem czy ciachac jeszcze 10 czy niee.co prawda ciachnęła je jakoś na poczatku tego roku ale chyba jeszcze z 10 trzeba ciachnąć...co najlepsze już po miesiącu mam spory odrost bez wspomagaczy..Elizka pomóż! ;/ jestem bezradna już :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie są rozdwojone to możesz spróbować jeszcze je zregenerować, ale niestety jeśli są rozdwojone to nic im nie pomoże :/
      Ja również na początku miałam okropne włosy i ścinałam je małymi kroczkami i jak widać pomogło ;)

      Usuń
  7. Czyli nie warto o nie dbać? skoro końce i tak sie kruszą i tak...to tylko szkoda kasy na kosmetyki.. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem warto spróbować je regenerować :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...