Isana Hair, Odżywka intensywnie pielegnująca

Pamiętacie moją recenzję nawilżającej odżywki do włosów z firmy Isany? Jeśli nie czytałyście jej to zapraszam tutaj. Niezbyt się polubiłyśmy, w czerwcu używałam jej siostry: odżywki intensywnie pielęgnującej.
Jeśli jesteście ciekawe, czy sprawdziła się lepiej niż niebieska to zapraszam do dalszej lektury :)
Od producenta:
Odżywka intensywnie pielęgnująca. Intensywna pielęgnacja i jeszcze więcej połysku dla zmęczonych, zniszczonych włosów. Odżywki z serii ISANA zawierają doskonale dobrane substancje wysokiej jakości, gwarantujące włosom pielęgnację, jakiej potrzebują. Cenne składniki, takie jak pantenol oraz witamina B3, wnikają głęboko w strukturę włosa wzmacniając go. Formuła pielęgnacyjna wysokiej jakości, z kompleksem intensywnie pielęgnującym, dba o prawidłową gospodarkę wodną i zapobiega rozdwajaniu się końcówek. Dzięki szczególnie intensywnej pielęgnacji włosy nabierają olśniewającego połysku, stają się jedwabiście miękkie i bardzo łatwo się rozczesują.
Łagodny dla skóry:
- produkt przetestowany dermatologicznie,
- przeznaczony do codziennego mycia włosów.
Zastosowanie: Po każdym umyciu włosów delikatnie wmasować w wilgotne włosy, pozostawić na kilka minut, a następnie dokładnie spłukać .

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate SE, Propylene Glycol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Quaternium-87, Panthenol, Niacinamide, Glutamic Acid, Parfum, Alpha-Isomethyl ionone, Phenoxyethanol, Citric Acid, CI 15985.  

Moja opinia: 
Tak jak siostra odżywka posiada okropne opakowanie. Do połowy problemu z wyciskaniem produktu nie było , ale gdy odżywka zbliża się do końca to strasznie ciężko ją wycisnąć. Zapach odżywki również kojarzy mi się z proszkiem do prania, tylko jest odrobinę subtelniejszy. 
Szczerze mówiąc, to po tej odżywce nie spodziewałam się niczego dobrego, ale w porównaniu do niebieskiej ma o wiele lepsze działanie. Włosy po umyciu i użyciu tej odżywki lepiej się rozczesują, są miękkie i wygładzone. Nie obciąża włosów i bardzo delikatnie nawilża włosy. Z czasem moje włosy się do niej przyzwyczaiły i już nie działała tak jak na początku. Jedynie ułatwiała rozczesywanie i tyle. Dodatkowo wydajność odżywki nie jest idealna (skończyłam całe opakowaie w miesiąc myjąc włosy co drugi wieczór) ale cena jakoś to wynagradza. Za taką cenę można ją wypróbować. Może u kogoś się sprawdzi i nie będzie działała tak jak u mnie :/

Wydaje mi się, że odżywka miałaby szasę gdybym używała jej raz na jakiś czas, ale nie lubię używać kilku produktów w tym samym czasie. Dobrze, że się skończyła i raczej już nie sięgnę po odżywki z Isany :(

3 komentarze:

  1. ja bardzo lubię wersję nawilżającą :) na tą bym się nie skusiła, bo nie podoba mi się jej skład :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś do włosowych kosmetyków Isany mnie nie ciągnie. Za to ich balsamy i masełka bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze odżywek z Isany i jakoś mnie do nich nie ciągnie szczególnie że ostatnio po szamponie tej firmy dostałam mega swędzenia głowy :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...