Powrót do naturalnego koloru włosów: miesiąc 11

Cześć!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać włosy po 11 miesiącach zapuszczania naturalnego koloru włosów.












Jak już czytałyście w poprzednich notkach na ten temat jestem zadowolona ze swojego koloru włosów. Wszystko byłoby ok gdyby nie jedno ale.... Jak wiecie wychodzę za mąż (już niedługo) i nie wiem co zrobić z tymi długaśnymi już odrostami. Z jednej strony mam ochotę je pofarbować tak jak tutaj, bo wiem, że mi w blondzie ładnie, ale z drugiej strony szkoda zaprzepaścić ten rok męczenia się i zapuszczania odrostu i mogłbym zrobić ciemniejsze pasemka na tym blondzie lub na tych ciemnych jaśniejsze pasemka.
Cóż, szczerze powiedziawszy już nie mam pomysłu co z nimi zrobić :/
Dodaję więcej zdjęć i liczę na Was. Mam nadzieję, że doradzicie w kwestii farbowania i fryzury, która może zatuszować odrost ;)










Od razu uprzedzam pytania (niektórych Anonimów) na temat świeżości włosów. Włosy są świeże, umyte. Są błyszczące, ponieważ zdjęcia były robione z lampą błyskową :)

Jakieś porady? Do następnego :*

8 komentarzy:

  1. Nie farbuj :)
    Na pewno znajdziesz jakąś fryzurę, która wyeksponuje taki kolor jaki masz obecnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może jakaś fryzurka, która ukryje przejście miedzy naturalkami a farbowanymi włosami? Np loki, fale. Warto popróbować, bo faktycznie szkoda aż roku. Ja naturalki odzyskałam po dwóch latach i nie wyobrażam sobie znów zafarbować włosów, chociaż często korci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym myślała nad przyciemnieniem końców. Oszalałabym z takim odrostem :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny masz naturalny odcień

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam taką samą sytuację jak Ty i farbowane włosy przyciemniłam farbą Londa 16. I nie musiałam męczyć się odrostami, więc polecam Ci ją, bo to bardzo dobre rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam ten problem. Nie wiem co zrobię, ale mam nadzieję że szybko odrosną.

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko jak ja Ci zazdroszczę, że tak szybko Ci rosną włosy. Gdybym to ja miała takie szczęście moje włosy pewnie byłyby całe w moim naturalnym kolorze. Nie farbuję od 2 lat ;) Po 11 miesiącach miałam o wiele krótsze odrosty :/
    Zapraszam Cię na moją nowo powstałą stronę na fb :) https://www.facebook.com/pages/Jak-wytrwa%C4%87-w-zapuszczaniu-naturalnego-koloru-w%C5%82os%C3%B3w/1656962601213716

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam.ja mam to samo...w blondzie jest mi duzo lepiej w zasadzie to mam platyne na glowie ale postanowilam wrocic do natury ale nie az tak drastycznie... Na 8cm juz odroscie u fryzjera zrobilam pasemka ale nie tak widoczne grube pasma tylko jasniejsze refleksy...teraz gdy znow mam juz kilka cm odrostu nie widac az tak wyraznej linii ... A tobie radzila bym wlasnie pasemka,albo jadne na odroscie albo ciemniejsze na reszcie wlosow ale takie delikatne zeby nadac refkeksy i zatrzec lekko linie odrostu.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...