Korektor w płynie Miss Sporty Liquid Concealer

Zanim zaczęłam przygodę z blogiem, zawsze ale to zawsze pod oczy i na powieki nakładałam podkład. Oglądając filmiki na yt zastanwiałam się dlaczego dziewczyny pod oczy nakładają korektor. Gdy wypróbowałam na własnej skórze korektor przekonałam się, że już nie umiem bez niego żyć. Moim pierwszym korektorem był Magic Pen z Lovely o którym mogłyście przeczytać tutaj a dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić recenzją na temat Korektora w płynie z witaminami C i E  Liquid Concealer z Miss Sporty.
Od producenta:
Lekki korektor w płynie, z witaminami E i C (by pielęgnować skórę) Nadaje się zarówno pod oczy jak i do maskowania niedoskonałości cery.
W Polsce dostępny w dwóch odcieniach.

Moja opinia:
Korektor jest zapakowany w przeźroczystą buteleczkę ze srebrnymi napisami. Biała nakręta ma dwie naklejki: jedną z nazwą produktu a drugą z kodem kreskowym. Napisy szybko się ścierają. Po odkręceniu nakrętki naszym oczom ukazuje się aplikator, który jestbardzo podobny do aplikatoru z błyszczyków. Z pewnością dobrze nim nie rozprowadzimy produktu, nadaje się tylko do nałożenia pod okiem. Zapach korektoru wyczuwam tylko w opakowaniu. Podczas aplikacji nie wyczuwam go. Produkt posiada gęstą i jednocześnie lekką konsystencję.
Posidam odcień Light, wiem, że dostępne są tylko 2 odcienie tego produktu. Korektor służył mi bardzo długo. Nawet nie pamiętam, kiedy go kupiłam, więc wydajność jak najbardziej na plus. Odcień jest bardzo ładny. Dobrze stapia się z moimi wszystkim podkładami. Na krycie też nie mogę narzekać. Średnie krycie jakie daje ten korektor jest dla mnie wystarczające. Jest lekki i łatwo się go rozprowadza. Trzyma się ok 7 godzin. Z czasem odrobinkę ciemnieje, ale gdy schodzi to nie powstają żadne plamy ani smugi. Produkt nie zapycha i nie przesusza delikatnej skóry wokół oczu. Dla niektórych może przeszkadzać to, że ma malutkie drobinki i nie kryje wyprysków, ale ja go kupiłam z myślą o okolicach oczu i tam spełnia moje wymagania.
A teraz zdjęcie: 

PS. Jakie korektory pod oczy możecie polecić?

6 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze żadnego korektora z miss sporty, ale efekt daje całkiem fajny.

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem ładnie wygląda pod okiem, ale jak ciemnieje, to u mnie już by się nie spisał

    OdpowiedzUsuń
  3. W Galerii Białej w Białymstoku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie gdzie, a za ile :P

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak ślepota ze mnie :D bodajże ok. 70 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt całkiem całkiem - ja jednak korektorów nie używam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...