Ulubieńcy lipca :)

Cześć :)
Uwielbiam czytać Wasze posty z ulubieńcami miesiąca, ale ja jakoś nie  miałam weny do publikowania takich postów. Dzisiaj nie miałam pomysłów na żaden post, więc postanowiłam pokazać Wam kosmetycznych ulubieńców miesiąca.
Mam nadzieję, że tego typu post spodoba się Wam i będę miała okazje publikować je częściej ;)

W tym miesiące całkowicie podbiły moje serce kilka produktów. Pierwszy z nich to wzmacniająca odżywka Garnier Fructis Oleo Reapir. Robi z moimi włosami cuda! Włosy po jej użyciu są cudownie miękkie, gładkie i błyszczące (nawet, gdy nałożę ją dosłownie na chwilę)- jej recenzja na pewno się pojawi. Drugi produkt to Emulsja Do Demakijażu Ingrid Cosmetics. Ten kosmetyk jest mega wydajny i bardzo dobrze zmywa makijaż oczu, dodatkowo nie pozostawia tłustej powłoki i nie podrażnia. Trzeci produkt to Bloker, czyli antyperspirant Ziaja. Jak dla mnie to chyba najlepszy tego typu produkt. Wydaje mi się, że bardzo dobrze ogranicza pocenie. Kolejny produkt to Olejek do perfumowania i nawilżania ciała Egipskie Noce. Ten produkt dostałam od sklepu Sayatnova i mile mnie zaskoczył. Nadaje przepiękny, orientalno-indyjsko-kadzidełkowy i mocny zapach, który dłuuuugo się utrzymuje na ciele. Następny produkt to rozświetlający korektor pod oczy BB Cream z Bell- jest niesamowity. Korektor posiada jasny, wtapiający się w skórę kolor. Nie wchodzi w zmarszczki mimiczne i ładnie rozświetla skórę. Kolejny korektor który uwielbiam to Catrice Camuflage Cream w odcieniu 010 Ivory. Ten nadaje się idealnie na niedoskonałości. Muszę go jeszcze przetestować w okolicach oczu. Jego kolor również jest idealnie jasny. Ostatni produkt (a raczej gadżet) to podróbka TT, którą możemy zakupić w Biedronce w zestawie z suplementem diety. Szczotka jest bardzo dobra. Daje radę nie tylko z rozczesaniem włosów ale i z masażem ;)

Co sądzicie o tych produktach? Jakie są Wasze ulubieńcy w tym miesiącu? Co podbiło Wasze serca?

9 komentarzy:

  1. U mnie też dziś goszczą ulubieńcy. Z twoich bardzo lubiłam ten korektor z Bell ale jego wydajność była żenująca :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jakoś nie mogę się przekonać do tego blokera.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie korektor pod oczy z bella, mam krem bb od nich i uwielbiam go :)
    Również mam podróbkę TT z biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować tą szczotkę, poki co bylam do niejs ceptycznie nastawiona, a widzę ze duzo wlosmaniaczek ja poleca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczotka z Biedronki daje rade - też jestem zadowolona, natomiast o blokerze z Ziaji nie mogę słowa dobrego powiedzieć niestety- nie działa po prostu, ale to indywidualna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do blokera z Ziaji robię teraz drugie podejście, miałam go już wcześniej ale nie miałam o nim zdania do końca wyrobionego, teraz daje mu drugą szansę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie dziś kupiłam Oleo Repair i mam nadzieję, że u mnie sprawdzi się równie dobrze jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kamuflaż z catrice zdołałam kupić tylko w odcieniu 02 i niestety z tego powodu się u mnie nie sprawdza.... muszę kupić 01

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten kamuflaż mnie kusi, daj koniecznie znać jak się sprawdził ;)
    Podoba mi się ten blog, dodajemy do obserwowanych ? ;)
    Pozdrawiam!


    www.beautyandcare4u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...