DIY: rozświetlacz

Cześć dziewczyny!
Dzisiaj post z serii DIY, czyli zrób to sam. W tym poście chciałabym pokazać Wam jak zrobić rozświetlacz do konturowania twarzy.
Do wykonania rozświetlacza potrzebujemy:
  • czyste opakowanie po dowolnym pudrze, rozświetlaczu lub bronzerze (najlepiej z sitkiem)
  • puder łagodzący/ zasypka dla dzieci
  • niepotrzebne i koniecznie błyszczące cienie w rożnych odcieniach
  • patyczek zakończony ostrą końcówką do rozdrabniania
  • patyczek do mieszania
  • serwetka (może być ręcznik papierowy) do zasłania
  • odrobina czasu i cierpliwości
Gdy zbierzemy wszystkie te przedmioty należy rozesłać serwetkę na nasze miejsce pracy. 
Do czystego opakowania wsypujemy puder łagodzący. Jeśli chcemy mieć więcej rozświetlacza musimy pamiętać o tym, że przy większej ilości będziemy musieli zużyć więcej cieni. Następnie bierzemy nasze błyszczące cienie i zdrapujemy je w opakowanie w którym znajduje się już puder. Nie bójmy się zieleni, niebieskości ani fioletów. Ja do swojego rozświetlacza dodałam kilkanaście nieużywanych przeze mnie cieni. Były tam brzoskwienie, róże, fiolety, złoto, srebro, błękit, zieleń oraz turkus. Opcjonalnie można dodać jakiegoś pudru z drobinkami brokatu. Po każdym zdrapaniu cienia dokładnie wszystko wymieszajmy i sprawdźmy czy kolor już jest odpowiedni czy potrzebujemy jeszcze jakiegoś koloru.  
Z tym przepisem nie powinno być żadnego problemu :)

Oto efekt jaki uzyskałam:




Jak Wam się podoba?

7 komentarzy:

  1. Ja używam cienia zamiast rozświetlacza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygląda! Nie pomyślałabym, że przy odrobinie wolnego czasu samej można coś tak świetnego zrobić :D

    make-it-to-the-top.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Patent idealny dla mnie i pasujący do mojego wpisu zapraszam : http://kiniaczek78.blogspot.com/2014/07/genialny-patent-project-make-dent.html
    Już wiem do czego mogą się przydać moje cienie :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...