Sayatnova

Kilka dni temu odezwała się do mnie Pani Beata , która jest właścicielką sklepu Sayatnova (Białystok ul. Malmeda 6). W sklepie tym znajdziemy orintalne, naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała i włosów. Po wymianie kilka maili otrzymałam przecudowną paczuszkę.

W przesyłce znajdował się:
 Krem arganowo-różany Argaliss- już mi się spodobał jego różowy kolor <3
 Olejek do perfumowania i nawilżania ciała Egpiskie Noce- przecudowny, orientalny zapach <3
oraz Wawrzynowa odżywka do włosów.

Wszystkie produkty bardzo mnie ciekawią, ale najbardziej nie mogę się doczekać wypróbowania odżywki do włosów.

Postaram się jak najszybciej, jak najlepiej i jak najdokładniej poznać te produkty i podzielić się moim zdaniem o tych kosmetykach :))

Do następnego :)

4 komentarze:

  1. Czekam na recenzję oczywiście najbardziej ciekawi mnie również ta odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego testowania - ciekawe jak się spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...