Marion, Natura Silk, Błyskawiczna odżywka do włosów łamliwych i z rozdwojonymi końcówkami

W dzisiejszym poście chciałabym Wam opisać błyskawiczną odżywkę do włosów łamliwych i z rozdwojonymi końcówkami z firmy Marion.
 Od producenta:
Specjalnie opracowana formuła zapobiegająca łamaniu i rozdwajaniu się włosów. Zawiera jedwab i kompleks multiwitaminowy: A, E, H, F i prowitaminę B5, które pomagają zapobiegać rozdwajaniu i łamaniu się włosów, wygładzają i odżywiają włosy bez ich obciążania, ułatwiają rozczesywanie i układnie oraz zapobiegają elektryzowaniu się włosów. Zabezpieczają także przed promieniowaniem UV i wysoką temperaturą, nadają zdrowy wygląd, jedwabistą miękkość i blask, zapewniają skuteczna ochronę przez działaniem czynników zewnętrznych.

Odżywka zapewnia:
- intensywna regeneracje
- błyskawiczne wzmocnienie
- świetlisty połysk

Skład: Aqua, Cyclomethicone, Cetrimonium Chloride, Cyclopentasiloxane(and) Dimethiconol, Propylene Glycol, Glycerin, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer (and) C12-14 Pareth-12, Silk Protein, Panthenol, Phenyl Trimethicone, Parfum, Hydrolyzed Rice Protein, Propylene Glycol (and) Polysorbate 20 (and) Panthenol (and) Linoleic Acid (and) Linolenic Acid (and) Arachidonic Acid (and) Tocopheryl Acetate (and) Retinyl Palmitate (and) Bioflavonoids (and) Biotin (and) Pyridoxine Hci, Benzyl Alcohol (and) Methylchloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone, Citric Acid, C.I. 16255, C.I. 15985. (05.08.2009) 

Moja opinia:
Mgiełka jest zapakowana w przeźroczystą buteleczkę z naklejką i pomarańczową nasadką. Atomizer w tym produkcie z czasem zaczął przepuszczać mgiełkę, przez co produkt tracił na wydajności. Mgiełka ma wodnistą konsystencję, lekko zabarwioną na pomarańczowo. Po wstrząśnięciu ponad pomarańczowym płynem wytwarza się dodatkowa faza, jakby pianka która jest koloru białego. Podczas aplikacji tego produktu na włosy czujemy bardzo przyjemny, pomarańczowy, ale niestety lekko chemiczny zapach. Działanie mgiełki jest bardzo delikatne. Nie ma co liczyć na regenerację czy wzmocnienie włosów. Produkt delikatnie nabłyszcza, ułatwia rozczesywanie i nie obciąża włosów. Mgiełka mimo to, że przez atomizer przepuszcza produkt to jest bardzo wydajna. Mam ją już może od roku i dopiero teraz ją skończyłam. Dodatkowo włosy po jej użyciu nie elektryzują się. 

To jakby na tyle. Używacie takich mgiełek? Jakie mgiełki polecacie?
Do następnego :)

5 komentarzy:

  1. Raczej się nie skuszę. Ostatnio dostałam odżywkę dwufazową w mgiełce b/s i się w niej zakochałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam różową wersję i nie zachwyciła mnie, może ta spisałaby się lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam różową wersję i bardzo lubiłam...:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie wyczuwam przyciągania między mną a mgiełkami Mariona

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą samą i aktualnie zaczęłam używać choć dla mnie aż tak wydajna nie będzie bo stosuję ja codziennie bądź co drugi dzień bo właśnie nie obciąża mi włosów :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...