Radical, Mgiełka wzmacniająca do włosów

Kupując mgiełkę Radical sądziłam, że moje włosy zaczną szybko rosnąć, przestaną wypadać i zagęszczą się. Czytałam wiele pozytywnych recenzji na jego temat. Skusiłam się licząc na wiele...
Jak myślicie: sprawdził się czy nie?
Odpowiedź znajdziecie czytając dalej post :)
Od producenta:
Składniki bioaktywne zawarte w mgiełce wzmacniają włosy, hamują ich wypadanie oraz chronią przed łamliwością i rozdwajaniem. Mgiełka chroni włosy przed niekorzystnym wpływem środowiska i nadmiernym wysuszeniem spowodowanym również używaniem suszarki. Po zastosowaniu mgiełki włosy staja się wyraźnie grubsze, miękkie i jedwabiście gładkie.
Zawiera ekstrakt ze skrzypu polnego, proteiny pszeniczne, wyciąg z zielonej herbaty oraz prowitaminę B5.

Skład: Aqua, Alcohol Denat., Cetrimonium Chloride, Equisetum Arvense Extract, Lauryldimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Laureth-10, Polyquaternium 20, PEG - 25 Paba, Panthenol, Cameliaa Sinensis, Parfum, Hexyl Cinnamal, Buthylphenyl Methylpropional, Citronello, Linalool.

Moja opinia:
Opakowanie mgiełki bardzo mi się podoba. Naklejki nie zdzierają się a dzięki przeźroczystemu opakowaniu widzimy ile pozostało mgiełki. Atomizer również się sprawdza. Dobrze rozpyla i nie zacina się. Zapach mgiełki jest ziołowo-chemiczny. Nie przeszkadza podczas używania. Konsystencja mgiełki jest wodnista z lekkim zabarwieniem na zielono (bodajże). 
Mgiełki używałam jako wcierka. Jak czytałyście wyżej, oczekiwałam bardzo dużo. Nie sprawdziła się w ogóle. Nie zmniejszała wypadania, nie wzmacniała, nie zmniejszała przetłuszczania (już nawet nie wspomnę o przyśpieszonym poroście). No cóż, dałam jej jeszcze szansę jako mgiełka na włosy. Niestety tutaj też sobie nie poradziła.  Mój skalp w ogóle nie reagował na nią niestety. Dodatkowo musiałam uważać, ponieważ nałożona na końcówki i włosy zniszczone może mocno przesuszyć :/

Niestety mgiełka nie sprawdziła się na moim skalpie. 
Co możecie polecić by przyśpieszyć porost włosów? :)
Do następnego ;)

7 komentarzy:

  1. Nie polecam takich produktów na całą długość, prawie na pewno będzie wysuszać bo już na drugim miejscu ma w składzie alcohol denat (ma działanie odtłuszczające). A szkoda, że się nie sprawdziła, bo chciałam ją kupić ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie sprawdziły się ampułki Radical.Jestem ciekawa nowej wersji Radical dostępnej na DOZ-ie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak właśnie myślałam, sama zastanawiałam się nad kupnem niestety większość takich wcierek ma mnie w nosie i nie działa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie ta mgiełka kompletnie nic nie robiła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja najlepszy przyrost miałam po piciu drożdży:)
    Kto produkuje mgiełki do włosów, z alkoholem na 2gim miejscu, no ja się pytam: KTO? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W ogóle nie mam chęci na wypróbowanie tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog, będę się tu pokazywać częściej!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...