Makijaż ślubny cz. I

Dużym problemem przyszłych Panien Młodych (w tym również mój) jest wykonanie makijażu. Wydaje mi się, że makijaż Panny Młodej to aspekt, który jest bradzo ważny w tym dniu.
Mam dla Was propozycję na taki właśnie makijaż.
 

Do tego makijażu użyłam tych produktów:
Na twarz nałożyłam podkład Ingrid Cosmetics Silk&Lift w odcieniu 29, pod oczy i na powieki nałożyłam rozświetlający korektor pod oczy z Bell. Twarz przypudrowałam pudrem ze skrobi ziemniaczanej. Następnie do makijażu oczu użyłam paletki Lovely nude make up kit. Wykonturowałam oko cienim trzecim od tyłu (jasny brąz) w wewnętrznym kąciku nałożyłam drugi cień (beż ze złotem) następnie do połowy powieki cień 7 (lawenda) a zewnętrzny kącik pokryłam fioletowym cieniem (przedostatnim). Narysowałam czarnym cieniem kreskę, rozblendowałam i wytuszowałam rzęsy mascarą Bad Girl z Ingrid Cosmetics. Brwi podkreśliłam brązowym żelem stylizującym brwi z Wibo. Twarz wykonturowałam bronzerem z kakao i rozświetliłam rozświetlaczem Consance Carroll Shimmer Glimmer. Usta delikatnie podkreśliłam pomadko-błyszczykiem z Celii w odcieniu 3
Po prawej widzicie moich pomocników po makijażu :)

Do następnego :)

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż, tak subtelny i delikatny- idealny na TEN dzień :) Już czuję jaki będę miała problem ze ślubnym makijażem... Tyle propozycji, co wybrać... ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie - zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uważasz,że to że nie farbujesz włosów dobrze wpływa na końcówki?
    tak sobie myślę,że też może bym przestała farbowac i by sie nie kruszyły...jak myślisz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że zaprzestanie farbowaniu może spowodować, że włosy nie będą się tak przesuszać jak podczas farbowania :)

      Usuń
  4. Wychodzisz za mąż? :) mozna wiedzieć kiedy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jeszcze w tym roku ;)
      Dokładnej daty wolę nie zdradzać :)

      Usuń
  5. Ale szybkoo :) znając ludzi to pewnie mówią że w ciąży jesteś dlatego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęścia życze i nie ma co sie przejmować takimi komentarzami kochana :*

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...