Korektor od Lovely czyli Magic Pen + chwalę się :)

Cześć :)
Dzisiaj zjawiłam się by napisać kilka słów o korektorze, który zakupiłam w Rossmannie.

Od producenta:  Korektor doskonale maskuje wszystkie niedoskonałości cery. Idealny do retuszowania cieni pod oczami i drobnych,kłopotliwych krostek. Zupełnie nowa, wyjątkowo skuteczna formuła w wygodnym i praktycznym opakowaniu z pędzelkiem. 

 Kolor na dłoni:
Opakowanie produktu podoba mi się. Jest małe, ale porządne. Nie otwiera się samo w kosmetyczce i również sam nie wylewa się. W opakowaniu podoba mi się, że korektor jest wykręcany i widać ile produktu pozostało. Niestety korektoru jest mało, bo tylko 2,5 ml, więc na pewno nie nadaje się do używania jako baza, bo jego wydajność byłaby zerowa. Zapachu nie wyczuwałam. Ja go używałam jako korektoru pod oczy i zamiast bazy pod cienie. Niestety się nie sprawdził. Rolował się wokół oczu a cienie szybko się zbierały w załamaniu powieki. Krycie tego produktu było średnie. Dodatkowo mogę stwierdzić, że większyc wyprysków nie zakryje i bardzo szybko się ściera.

A na osłodę tego postu, pochwalę się Wam co takiego dzisiaj odebrałam <3


4 komentarze:

  1. tez go mialam i faktycznie efekty nie są spektakularne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tangle! ;) pochwal sie koniecznie jak efekty uzywania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście :) najbardziej jestem ciekawa jak sobie poradzi z rozczesaniem umytych włosów ;)

      Usuń
  3. Korektorek koszmarek. Nie robi nic.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...