Zakupy :)

Cześć dziewczyny :)
Zacznę od tego, że chciałabym Wam podziękować za bardzo miłe komentarze, które zostawiłyście pod postem o zapuszczaniu naturalnego kolor włosów. Bardzo mnie wspieracie i dajecie siłę, by nie pofarbować odrostów ani tych jasnych włosów. Jeszcze raz Wam dziękuję :*:*
A teraz przejdźmy do głównego tematu postu, czyli zakupów w tym miesiącu.

Na początku miesiąca zakupiłam szampon Naturia, Mięta i Wrzos do włosów przetłuszczających się. Recenzja tego szamponu pojawiła się na początku mojego blogowania tutaj, więc od razu przepraszam za jakość zdjęć.
Będąc w Biedronce skusiłam się na róż z firmy Bell by Ladycode, na dole możecie zobaczyć kolorek, który jest bardzo delikatny i bardzo mi się podoba. Tego dnia również zakupiłam 3 maseczki z Biovax'u. Zużyłam już tą niebieską i wiem, że pełnowymiarowego opakowania nie kupię, bo włosy stały się jakieś suche i szorstkie ( szczególnie na końcach).
Kolejnym produktem jest prezent od mojego chłopaka. Będąc w Rossmanie rozglądałam się za Jedwabiem z Green Pharmancy a kupiłam paletkę z Lovely Nude Make Up Kit. A mój ukochany następnego dnia kupił mi ten jedwab :)
Kolejne produkty to naturalne mydło Delfin i chusteczki nawilżane dla dzieci z Lewiatana. 
I mój dzisiejszy zakup czyli zestaw pędzli zakupiony w Galerii Białej w Białymstoku. Po pierwszych testach jestem nimi zachwycona i jestem ciekawa jak się rozwinie współpraca z nimi.


paletka Lovely

Pędzelek do rzęs i brwi

Pędzelek do Eyelinera (przepraszam za słabą jakość zdjęcia)

Pędzelek do ust (no przynajmniej tak mi się wydaje)

Pędzelek do korektora i znów się zastanawiam czy to na pewno ten ;)

A to już raczej pędzelek do cieni 

Pędzel do konturowania

Pędzel do... no właśnie do czego? Wydaje mi się, że będzie ok i do różu i do pudru

Wachlarzyk 

A to właśnie róż z Bell (już wyjęty z opakowania i przyklejony do paletki)

I na koniec paczka od Biogarden ;)
A jak u was zakupy w tym miesiącu?

10 komentarzy:

  1. Ciekawe jak te pędzle się spiszą na dłuższą mete - fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się ta paletka z Lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja trafiłam na ostatnią w moim Rossmannie a bardzo długo jej szukałam.
      Te paletki rozchodzą się jak świeże bułeczki :/

      Usuń
  3. Używałam Cera Nova. Na początku pomagał, a później nie robił kompletnie nic;P

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem pędzli, daj znac, jak Ci sie spisuja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie już nie ma tych masek biovaxa w biedronce, byłam chyba w trzech i nie widziałam :( a potestowałabym dłużej. I mój ukochany jedwab GP, też już muszę się po niego wybrać! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A w jakim sklepie dokładnie te pędzelki? Bo mieszkam w Białymstoku, a te wyglądają całkiem przystępnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je w Galerii Białej, to był taki sklep z pędzlami na korytarzu ;)

      Usuń
    2. Taki przy realu? :D Bo innego nie widziałam, jak coś będę musiała się rozejrzeć :)

      Usuń
    3. dokładnie :) przy Realu ;)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...