Pół roku bez farbowania włosów

Cześc :)
Dziś pojawiłam się tylko na chwilę by pokazać Wam moje niefarbowane odrosty po pół roku ;)
z lampą


No więc coraz częściej zastanawiam się nad lekkim przyciemnieniem włosów, ciągle się nad tym waham. Chciaż wydaje mi się, że na żywo odrosty się tak mocno nie odcinają, ale i tak je widać. 
Gdy blond rudzieje to do płukania włosów dodaję 3 kropleki gencjany i stają się popielate.
By rozjasnić włosy do wcierki dodałam sok z połowy cytryny i niektóre pasemka stały się o wiele jaśniejsze (ciężko to zauważyć na zdjęciu).
Obojętne jest mi to, że odrosty są widoczne i, że to nieestetyczne. Już się przyzwyczaiłam do odrostów.
A teraz więcej zdjęć:
bez lampy

z lampą

bez lampy

No dobra to jakby na tyle
Miłego weekendu :)

10 komentarzy:

  1. Przy odrostach takiej długości nie wygląda to źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym nie farbowała. Za pół roku będzie wyglądało jak ombre

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda całkiem przyzwoicie! zazdroszczę, ja muszę farbować co 4-6 tygodni.

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda to bardzo dobrze ! :)
    Ja bym już nie farbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, ja mam już odrosty do połowy głowy i się nimi nie przejmuję ;) Śmieję się, że mam ombre, ale w drugą stronę (od połowy głowy mam czerń). Ja bym na Twoim miejscu nie farbowała. Powodzenia i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na razie mam ok 4-5 cm mam nadzieje że mi też się uda takie i dłuższe wyhodować

    OdpowiedzUsuń
  7. Najgorzej jak odrosty mają 1-2 cm i krótsze bo wygląda to jakby ktoś miał nie umytą głowę. Ale przy takiej długości to nawet modnie to wygląda. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Odrost wygląda całkiem ładnie :) Nie farbuj, szkoda zaprzepaścić te pół roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę dalszej wytrwałości :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...