Denko

Cześć :)
Tak jak pisałam na FB dzisiaj będzie post o sporym denku z tego miesiąc.
Oto one:

W skład denka wchodzi:
  1. Antyperspirant Fa NutriSkin Care&Protect. Dla mnie ten dezodorant bł super. Miał śliczny, jagodowy zapach, chronił przed plamami na ubraniach i przykrym zapachem (chociaż na pewno nie przez 48h). 
  2.  Tusz do rzęs Avon SuperDrama(t), pisałam o nim recenzję i tusz wcale mi się nie spodobał :(
  3. Tusz Butterfly Waterproof Mascara Extra Volume & Shine - miałam jej obecnie używac, ale szczoteczka mi pękła i nie mogę jej ze środka wyciągnąc :(
  4. Korektor Lovely Magic Pen czyli kolejny niewypał... Ten miesiąc był jakiś pechowy, bo wystawiłam dwie negatywne oceny. Recencja tutaj.
  5. Tusz Celia Smoky Eyes- Superczarny, wydłużająco- pogrubiającytusz do rzęs. Recenzja wkrótce :)
  6. Eyeliner Ingrid Cosmetics- dłużył mi ponad rok i dopiero po roku rozdwoiła a nawet roztroiła się końcówka.Moje zdanie na temat tego produktu na pewno się ukaże :)
  7. Rozświetlający fluid, Wibo, Illuminating- lekki podkład, który daje delikatny efekt. Jakoś ten fluid był mi obojętny, bo ani mnie nie zachwycił ani nie zniechęcił.
A teraz próbki:
  1. Biovax Keratyna+ Jedwab- recenzja pojawi się razem z dwoma pozostałymi dwoma maseczkami, które kupiłam w Biedronce. Powiem tylko tyle, że z pewnością pełnowymiarowego tego produktu nie kupię nigdy 
  2. Maseczka Balea Aqua Tuchmaske- nałożyłam ją na mocno przesuszoną i podrażnioną twarz i co dziwne idealie złagodziła i nawilżyła. Cudko :)
  3. Maseczka kojąca i uspokajająca skórę, Dax Cosmetics- ta próbka również fajnie się sprawdziła. Złagodziła skórę i uspokoiła. Poolecam dla wrażliwców, bo wydaje mi się, że jest na prawdę delikatna
  4. Perfumy Alien - zapach kobiecy i stanowczy. Lubię to :)
  5. 60 -sekundowa maseczka Ocet z malin& koktail owocowy, marion- Ktoś jej używa na 2 aplikacje? Bo mi wystaczyła na jedną i to musiałam się starac jak najlepiej ją rozprowadzic. Nic nie zrobiła, nawet nie za bardzo ułatwiała rozczesywanie. A szkoda :(
  6. La Roche- Porsay, Hydraphase Intense Legere- Krem intensywnie nawilża odwodnioną skórę  jest lekki, spodobał mi się ;)
  7. Maseczka do twarzy z algami morskimi i witaminami, BioAlga- maseczka na glicerynie i parafinie... Dopiero teraz to zauważyłam, ale nie zauważyłam, żeby tym razem parafina mnie zapchała. Jestem na nie właśnie przez tą parafinę, bo moim zdaniem dobra maseczka nie powinna tego składnika posiadac w składzie. 
  8. Drugie opakowanie maseczki oczyszczającej z Ziaji z glinką szarą - recenzja tutaj

3 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...