Pogrubiający tusz do rzęs Eveline, Mega Max Full Volume & Shocking Mascara

Dzisiaj napiszę kolejną recenzję produktu, który otrzymałam ze współpracy z firmą Eveline. 
W tym poście zobaczycie tusz Mega Max Full Volume & Shocking Mascara. 
Jeśli jesteście ciekawe recenzji tego tuszu to zapraszam do dalszego czytania. 
Od producenta:
Mega gęste i maxi pogrubione - zachwycająca, zmysłowa objętość i głęboka czerń rzęs. Maskara zapewnia spektakularny efekt pogrubionych, gęstych i podkręconych rzęs. Doskonale wzmacnia, odżywia i kondycjonuje rzęsy. 

Moja opinia:
Tusz jest zamknięty w czarnym opakowaniu z różowymi napisami. Bardzo mi się spodobało i przyciąga mój wzrok. Szczoteczka w tym produkcie jest ogromna z włosia. Szczoteczka przyczynia się do odbijania tuszu na powiekach. 
Efekt, który tworzy tusz bardzo mi się podoba. Nakładam dwie porządne warstwy i później ponownie je przeczesuję. Rzęsy są wyraźnie podkreślone, pogrubione i lekko wydłużone. Kolor jaki ten tusz pozostawia również mi się podoba.  Produkt dobrze się trzyma na rzęsach przez ok. 8 godzin. 

Producent także obiecuje podkręcenie, wzmocnienie i odżywienie rzęs- ja niestety tego nie mogę potwierdzić.
Oto kilka zdjęć:






A tutaj już w pełnym makijażu:



 PS. W makijażu oczu użyłam również użyłam eyelinera firmy Eveline ;)

Do następnego :*

6 komentarzy:

  1. Całkiem przyjemny efekt, ale jak dla mnie za delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  2. co jak co ale kreska piękna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie się prezentuje ten tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię dużych szczot, więc bym się z nią nie polubiła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oczy masz hipnotajzing :D
    a efekt na rzęsach z połączeniem eyelinera,jest świetny!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...