Eveline, MiniMAX- Lakier do paznokci 684

Cześć dziewczyny!
Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować lakier do paznokci, który dostałam od firmy Eveline.

Pierwszy kolor, który Wam chcę pokazać to 684. Spodobał mi się od razu. Wygląda bardzo delikatnie i naturalnie. Pędzelkiem łatwo pomalować paznokieć, ze zmyciem też nie ma problemów. By uzyskać odpowiednie krycie należy nałożyć 2 warstwy, czyli standardowo. Wydaje mi się, że długo schną. Nie smuży i nie odpryskuje. 
Lubię <3

Od razu przepraszam, za stan moich paznokci, ale są spiłowane na 0 i skórki wołają o pomstę do nieba, muszę się nimi zająć w końcu bo trzeba pokazać jeszcze 2 lakiery, a nie chcę Was straszyć moimi paznokciami okropnymi.



No więc biorę się za intensywną pielęgnację paznokci i do następnego postu :)

3 komentarze:

  1. też moje spiłowałam do 0 i liczę na poprawę w ich wyglądzie ;) kolor bardzo naturalny,taki lubię.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobny z Bell i po jego zastosowaniu paznokcie zdecydowanie wyglądają na zdrowsze (niż czasem są w rzeczywistości) :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...