Zakupy :)

Świadectwo odebrane! W końcu 2 miesiące spokoju i odpoczynku. Później IV Technikum, kilka osobistych spraw do załatwienia, zakończenie szkoły i poszukiwania pracy.
Czuję, że życie dopiero się dla mnie zaczyna....
No cóż, tym będę martwić się później a dzisiaj pokażę Wam zakupy z tego miesiąca.
Ciekawe? To zapraszam do czytania :)


  1.  Płatki kosmetyczne Lewiatan - zawsze a zawsze kupuję tylko te płatki. Strasznie się zdziwiłam, gdy zorientowałam się, że zostało zmienione opakowanie, ale teraz podoba mi się jeszcze bardziej :)
  2. Zmywacz do paznokci Glicerin Care- zwykły, acetonowy zmywacz. Tylko takie lubię, ponieważ moim zdaniem najlepiej i najszybciej zmywają każdy lakier 
  3. Podkład Affinitone z Maybelline New York w odcieniu 16 Vanilla Rose- aplikowałam go już kilk razy i jakoś nie wyrobiłam jeszcze o nim zdania. Jestem pewna tego, że jest lekki, szczegóły podczas recenzji 
  4. Korektor Ideal Skin Luxurius silky concealer z Ingrid Cosmetics- kupiłam go, by używać pod oczy. Jestem bardzo cieakwa czy się sprawdzi i czy nie będzie ciemniał 
  5. Mydełko glicerynowe Body Club Guawa i Owies- uwielbiam do mycia twarzyczki. Ukroiłam 1/3 tego mydełka i używam od miesiąca a zużycie niewielkie. Kupiłam z Biedronce (uwaga!) za 4 złote
  6. Języczkowy pędzel Maybelline New York- myslałam, że polubię pędzle ale chyba pozostanę przy gąbeczkach. Dam mu jeszcze szansę i zobaczymy co z tego będzie
  7. Zestaw pędzelków z Biedronki- pędzle są fantastyczne! Kosztowały mnie 15 złote i są świetne :)
Znacie te produkty? Co sądzicie? :)

7 komentarzy:

  1. Fajne zakupy! Pędzli nigdy za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płatki z Lewiatan to też moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam te pędzelki, ale nigdy nie pomyślałabym, że będą dobrej jakości :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem jak te pędzelki będą się sprawdzać :) Karola

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe te pędzle z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakupki :) Pędzelki wyglądają dobrze. Muszę się przejść do mojej Biedrony ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zakupy a płatków kosmetycznych nie znam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...