Lakier do paznokci Eveline MiniMAX 686

Cześć dziewczyny!
Jak Wam mija weekend ?
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać  kolejny lakier od firmy Eveline. W tym poście mogłyście zobaczyć jak wygląda ten lakier w odcieniu 684, a dzisiaj pokażę Wam kolor 686 ;)
Lakier znajduje się w malutkiej i poręcznej buteleczce z fajnym pędzelkiem. Lakier dobrze się rozprowadza dzięki odpowiedniej konsystencji. Lakier dobrze kryje po jednej warstwie (jak możecie zobaczyć na zdjęciach) i po dwóch dniach zdziera się tylko z końcówek paznokci przy normalnych zajęciach domowych. Wysycha również bardzo szybko. Czerwień bez drobinek to coś co mi się bardzo podoba :)

Więcej zdjęć:










Przepraszam, że paznokcie są pomalowane koślawo, ale spieszyłam się :/

4 komentarze:

  1. bardzo ładny żywy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czerwienie, widzę, że tak jak ja nie lubisz zbyt długich pazurków :) Ja teraz biorę skrzypolen na wzmocnienie paznokci i mam nadzieję, że uda się zapuścić nieco dłuższe paznokcie

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...