MK Natural Cosmetics, Naturalny krem regenerująco - odżywczy

Cześć :)
Ostatnio pogoda dopisuje jak nigdy a mnie napadła jakaś alergia lub katar. Sama nie wiem co mi jest ale nos mam zatkany, bolą zatoki i oczy. Ehh :/
No jakoś muszę dać radę jeszcze ten tydzień w szkole a później sobie już odpuszczę jeśli tak będę się czuła.
No dobrze koniec marudzenia, dzisiaj pokażę Wam Naturalny krem regenerująco- odżywczy z firmy MK Natural Cosmetics. Otrzymałam go na spotkaniu blogerek ;)
Naturalny krem regenerująco - odżywczy zawiera naturalne roślinne składniki aktywne o tak dobranych właściwościach, aby w jak największym stopniu wykorzystać ich oddziaływanie na nasza skórę, zapewniając jej kompleksową i bezpieczną pielęgnacje. 
Aktywne roślinne składniki zawarte w kremie przenikają w głąb skóry powodując, że:
- skóra staje się gładka, wzmocniona oraz odzyskuje witalność,
- następuje wygładzenie oraz redukcja widoczności zmarszczek,
- przywrócona zostaje jędrność i elastyczność naskórka,
- stopień nawilżenia skóry zostaje poprawiony.
Naturalny krem z kolagenem roślinnym, witaminami oraz olejami jojoba, awokado i arganowym polecany dla każdego rodzaju skóry, również do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii.
Do stosowania na dzień/noc.
Dla wieku 30 +. Hipoalergiczny.

Skład: Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin/ Acacia Seyal Gum Extract/ Potassium Sorbate/ Citric Acid , Cetyl Alcohol,Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Butyrospermum Parkii Butter, Cera Alba, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Ascorbyl Palmitate, Argania Spinosa Kernel Oil, Allantoin, Tocopheryl Acetate,Xanthan Gum, Dehydroacetic Acid/ Benzyl Alcohol, Parfum

MOJA OPINIA:
Słoiczek, w którym mieści się 50 ml kremu, wygląda bardzo elegancko. Szklany, zabarwiony na niebiesko  słoiczek i błyszcząca srebrna zakrętka wygląda bardzo ładnie. Dodatkową zaletą kremu jest to, że posiada folię ochronną, dzięki której mamy pewność, że nikt wcześniej nie macał produktu.
W moim odczuciu krem ma budyniową konsystencję, która w kontakcie z ciepłem ciała staje się płynna.  
Produkt dość długo się wchłania, ale używam go na noc, więc nie mam  z tym problemu. Próbowałam go używać pod makijaż, ale nie zdał tutaj egzaminu bo jest zbyt tłusty. 
Krem pachnie bardzo delikatnie, wręcz niewyczuwalnie. Podczas aplikacji zapachu w ogóle nie czuję. 
Przejdźmy do działania. Pierwsze co mi rzuciło się w oczy to przedział wiekowy, który nie jest dla mnie. Przeznaczony jest dla kobiet po ukończonym 30 r.ż. a ja mam dopiero 19, więc nie wypowiem się w jego wpływie na zmarszczki. Moja skóra polubiła się z tym produktem. Twarz po użyciu tego kremu jest nawilżona i gładka. Z pewnością mogę stwierdzić, że mojej skóry nie zapchał i nie spowodował żadnego wysypu. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...