Eveline, Argan Oil, Głęboko odżywczy balsam do ciała pod prysznic

Dzisiaj napiszę Wam recenzję produktu, z którego jestem bardzo zadowolona. Wcześniej nie miałam okazji testować balsamu pod prysznic ale dzięki firmie Eveline spróbowałam i wiem, że ten produkt bardzo polubiłam.
Tak więc zapraszam do recenzji.
Od producenta:
Głęboko odżywczy balsam do ciała pod prysznic przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji skóry wrażliwej i suchej. Innowacyjna formuła oparta o technologię Cellforte, działając w synergii z Luxury of Youth Complex intensywnie odżywia, nawilża i wygładza naskórek. Olejek arganowy uważany za prawdziwy `eliksir młodości` regeneruje, doskonale odmładza i poprawia kondycję skóry. Roślinne komórki macierzyste – PhytoCellTec™, pobudzają komórki macierzyste skóry do intensywnej samoodnowy, poprawiając gęstość i sprężystość naskórka. Kompleks witamin A, E, F hamuje procesy starzenia się, chroniąc komórki skóry przed szkodliwym działaniem wolnych rodników. Przyjemny, delikatny zapach zapewnia wyjątkowe uczucie świeżości i komfortu.
Nowatorska receptura oparta o zaawansowaną technologię Cellforte sprawia, że natychmiast po zastosowaniu skóra staje się aksamitnie gładka i miękka w dotyku. 

Moja recenzja:
Opakowanie tego produktu jest bardzo higieniczne. Podoba mi się, że jest pompka i nie musimy wylewać produktu od razu na ciało i nie ucieknie nam za dużo produktu. Pompka dozuje małe ilości i na pokrycie swojego ciała potrzebuję kilku pompek. Zapach balsamu jest przepiękny i nie duszący. Szkoda, że nie pozostaje na skórze na dłużej. Po nałożeniu balsamu i spłukaniu wyczuwam, że pozostawił tłustą powłokę, która znika po osuszeniu skóry ręcznikiem. Moje ciało po użyciu tego balsamu jest przyjemnie nawilżone, miękkie i wygładzone. 
Wydajność produktu jest niestety słaba, ale to na pewno dlatego, że zużywam go hektolitrami i milionami pompek :)

Uważam, że produkt jest godny wypróbowania, jeśli nie lubicie balsamów, które pozostawia się do wchłonięcia :)

Fakt, że dostałam produkt w ramach recenzji nie wpłynął na jej rzetelność.


2 komentarze:

  1. Ja się trochę obawiam że przy mojej suchej skórze mógłby okazać się za słaby.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam z tej serii balsam ale do ciała,i go lubię. ciekawe jakby ten produkt się u mnie spisał ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...