Lakier do paznokci Eveline, MiniMAX 756

W dzisiejszym poście chciałabym pochwalić się ostatnim już lakierem do paznokci, który dostałam od firmy Eveline ze współpracy.

Od producenta:
Szybkoschnący i długotrwały lakier do paznokci w klasycznej gamie kolorystycznej. Dzięki małej pojemności nie trzeba się już martwić, że lakier zaschnie i się zmarnuje. 

MOJA OPINIA:
Lakier jest zapakowany w estetyczne i malutkie opakowanie. Szczerze powiedziawszy lubię takie malutkie pojemności w lakierach, ponieważ paznokcie maluję rzadko i taki lakier dla mnie wystarczy. Pędzelek dobrze rozprowadza lakier. Lekko smuży ale po nałożeniu drugiej warstwy efekt znika. Konsystencja lakieru jest dość rzadka, lekko wodnista. 
Kolor lakieru również mi się bardzo podoba. Jest to mocno nasycona brzoskwinia z nutą pomarańczy. Połysk również jest ładny, perłowy. Paznokcie tym lakierem pomalowałam wczoraj i dzisiaj jest jeszcze nienaruszony. Zobaczymy jak trwały będzie :)
Dodatkowo lakier szybko schnie. 

A teraz prezentacja koloru na paznokciach:






10 komentarzy:

  1. Lubię tą serię MiniMax. Mam kilka kolorków i wszystkie są równie dobre.

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę kiedyś zakupić jakiś kolorek z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię takiego wykończenia, nie podoba mi się ten lakier

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorek całkiem w pytkę :)
    nie miałam jeszcze lakieru z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale brzydkie paznokcie.. do zdjęć przydałoby się trochę ładniejszy wygląd. lakier strasznie smuży, co widać na zdjęciu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że nie są idealne, nie musisz mi tego mówić. Jakbyś czytał/ czytała wcześniejsze posty to byś wiedział(a), że kiedyś były w jeszcze gorszym stanie.
      A skoro Twoje paznokcie są takie idealne to pochwal się nimi i też je ocenię :D

      Usuń
  6. Jakoś ta czerwień akurat do mnie nie przemawia - też mam ostatnio krótkie paznokcie i porozdwajane że hoho ale to od piaskowych lub brokatowych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same mini-maxy lubię. Niska cena, ogrom kolorów - każdy znajdzie coś dla siebie.
    Ta czerwień akurat mi średnio leży ale to dlatego, że swoją ulubioną już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię takiego wykończenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakier do paznokci - świetna sprawa, ale ja od dawna korzystam wyłącznie z lakierów hybrydowych. Na hybrydzie nie robię poprawek na paznokciach nawet przez wiele tygodni. I to jest fajne, a lakiery new nails jakoś specjalnie dużo nie kosztują.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...