Zakupy styczniowe :)

Cześć dziewczyny :)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać kosmetyki, które udało mi się kupić w styczniu.

Styczeń pod względem zakupów był miesiącem kolorówki. Kupiłam kilka kosmetyków do testowania. Są to:

  •  Vitaminum A+E- coś dla skóry, włosów i paznokci. Nie mam zamiaru jej połykać, ale wyciskam płyn z kapsułek i nakładam na twarz i paznokcie. Używam również jako dodatek do olejowania włosów.
  • Bibułki matujące Wibo- gadżet, który chciałam mieć już dawno. Przydatna sprawa :D
  • Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom, Ziaja- chyba się polubiłyśmy :)
  • Skośny pędzelek Essence- muszę kupić drugą sztukę. Jest idealny do brwi i eyelinera :D
  • Cień Matealic Inkberry Pierre Rene- głowny bohater tego makijażu.
  • Eyeliner Maybelline Lasting Drama Gel Liner 24H- hicior i moje marzenie od dawna! Uwielbiam :)
  • Pigmenty Essence 19 Kiss the frog i 18 little mermaid- ostatnio szaleję za pigmentami :)
  • Baza Essence I <3 Stage- kolejny produkt z wishlisty. Kolor to mogłaby mieć troszkę jaśniejszy ;/
  • Eyeliner Essence Crystal Liner 05 flashy aqua- na karnawał brokat jak znalazł ;)
  • Cielista kredka do oczu Nude Eye Pencil Lovely- na linię wodną, aby oczko było większe :)
  • Brązowy żel stylizujący do brwi Eyebrow Stylist Wibo- drugie opakowanie, bo pierwsze się kończy. Recenzja pewnie pojawi się w lutym ;)
  • Korektor 8w1 kryjąco-rozświetlający Argan Oil, Eveline w odcieniu Light- fajny korektor podobny do tego z Maybelline.
To na tyle :)
Do następnego :)

3 komentarze:

  1. Ciekawi mnie jak na dłuższą metę będzie się spisywał korektor z Eveline :) Żel do brwi znam i sama lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tą paste też planuję sobie zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat też dodałam post o zakupach styczniowych i umieściłam 2 podobne produkty :D Albo i takie same - nie jestem pewna, czy to ten sam korektor, bo na moim jest napisane 2in1 ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...