Rozszerzenie tematyki bloga + "Walka o piękną sylwetkę na lato 2015"

Cześć dziewczyny :)
Od samego początku tego bloga był on poświęcony kosmetykom i pielęgnacji włosów i makijażowi. Chyba najwyższa pora troszkę rozszerzyć tematykę o fitness.

Już dłuższy czas zastanawiałam się nad wykonywaniem ćwiczeń. Dopiero wczoraj zmotywowałam się i postanowiłam rozpocząć treningi. Nie chcę chodzić na siłownię, wolę wykonywać ćwiczenia we własnym domu i z youtube :)

Dzisiaj już skończyłam swoje ćwiczenia. Udało mi się wykonać ten trening Ewy Chodakowskiej, która ma niesamowity dar do motywowania kobiet. Zamierzam ćwiczyć 3 razy w tygodniu.

Pragnę wywalczyć płaski brzuch i startuję z wymiarami: pas- 80cm, biodra- 95cm, udo- 52,5 cm ;)
Mam nadzieję, że mi się uda do lata, dlatego można to nazwać "Walka o piękną sylwetkę na lato 2015". Jeśli chcesz to dołącz i Ty. Ćwicz 3 razy w tygodniu z dowolnym, wybranym przez Ciebie treningiem i pochwal się płaskim brzuchem już niedługo :)

Jeśli możecie polecić jakieś treningi to proszę o linki. Na pewno się przydadzą i zapraszam do dołączenia :)
Do następnego ;)

4 komentarze:

  1. Powodzenia :) Ja dorzuciłam bieganie :)
    Polecam Ci również ćwiczenia z Mel B. oraz z Natalią Gacką :) Znajdziesz na YT.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja polecam 8 min abs workout! Ćwiczę od miesiąca i brzuch prawie płaski!;) Pozdrawiam i wytrwałości życzę?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W wymiarach mamy podobnie, tyle tylko ze ja mam juz na minusie 7 kg :)
    Ale też mam zamiar walczyć o szczupła sylwetkę na lato.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...