Makijaż wieczorowy- Inkberry

Cześć dziewczyny!
W dzisiejszym poście chciałabym się z Wami podzielić moją propozycją makijażu wieczorowego. Uważam, że jest to dobra propozycja np. na studniówkę. Jest to makijaż wieczorowy w odcieniach atramentu i z akcentami kolorystycznymi.
Zapraszam do oglądania.









Na twarzy mam podkład Affinimatt, przypudrowany pudrem łagodzącym. Twarz wykonturowana jest bronzerem W7 Honolulu, różem Bell i rozświetlaczem MUR Pink Lights. Brwi wypełniłam Eyebrow Set z Catrice.
Makijaż oka zaczęłam od nałożenia bazy z Bell. Następnie pod łukiem brwiowym nałożyłam beżowy cień. Załamanie powieki podkreśliłam jasnym brązem a zewnętrzny kącik przyciemniłam ciemnym brązem. Na całą ruchomą powiekę nałożyłam atramentowy cień z lekko różowymi drobinkami. Wewnętrzny kącik rozświetliłam pigmentem Kobo Misty Rose a w miejscu połączenia atramentowego cienia z pigmentem nałożyłam pigment Kobo Violet Blush. Narysowałam kreskę eyelinerem i wyciągnęłam ją w zewnętrznym kąciku.
Dolną linię wodną również pomalowałam eyelinerem a następnie roztarłam go pod linię rzęs. Na dolną powiekę nałożyłam ten sam, atramentowy cień, następnie odrobinę w wewnętrzny kącik różowy pigment a na połączeniu z atramentowym- fioletowy pigment.
Oczywiście po każdym kroku wszystko dokładnie rozcieramy.
Na usta nakładamy dowolną pomadkę w kolorze nude i gotowe! :)

Jak Wam się podoba?

4 komentarze:

  1. Śliczny makijaż :) jaka precycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż mi się podoba, aczkolwiek nie są to moje kolory. Odcienie niebieskiego na oku kompletnie do mnie nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż, do brązowych oczu kolorki wręcz idealne ;) Białystok pozdrawia ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...