Alterra, Kamille Lippenpflege (Balsam do ust z ekstraktem z rumianku)

Cześć dziewczyny :)
W tym poście chciałabym Wam opisać bezbarwną pomadkę do ust z Alterry.

Od producenta:
Alterra to marka naturalnych kosmetyków, której dystrybutorem jest Rossmann. Sztyft Alterra pielęgnuje usta dzięki cudownym składnikom zawartym w formule, znajdziemy tu olej rycynowy, kokosowy, jojoba, słonecznikowy, wosk pszczeli, wosk candelilla, oliwe z oliwek, olejek z marchwi oraz wit. A i E. Pomadka nie zawiera syntetycznych barwników, aromatów i substancji konserwujących. Nie zawiera również silikonu, parafiny i innych produktów na bazie olejów mineralnych. Surowce roślinne pochodzą z kontrolowanych upraw ekologicznych i dzikich zbiorów. Tolerancja skóry potwierdzona dermatologicznie.

Skład:
Ricinus Communis Seed Oil, Cocos Nucifera Oil, Cera Alba, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Candelilla Cera, Palmitic Acid, Stearic Acid, Butyrospermum Parkii, Olea Europaea Fruit Oil*, Tocopheryl Acetate, Aroma, Helianthus Annuus Seed Oil, Chamomilla Recutita Oil*, Daucus Carota Sativa Root Extract, Beta-Carotene, Tocopherol.

Moja opinia:
Pomadka jest zapakowana w standardowe opakowanie. Niestety napisy ścierają się dość po dłuższym użytkowaniu i opakowanie nie jest już tak estetyczne.
Zapach pomadki jest ładny, delikatny i lekko rumiankowy. Pomadkę z łatwością się nakłada, lekko sunie po ustach i zostawia efekt błyszczących ust.  Pomadka ma jakby woskową konsystencję.
Pierwsza rzecz, która rzuca się w oczy to niesamowity skład: bogaty w olejki i witaminy, które dobrze dbają o usta. Po dłuższym używaniu można zauważyć przyjemne nawilżenie, wygładzenie. Balsam również zmiękcza skórę i chroni przed mrozem i wiatrem.

Pomadka jest bardzo wydajna i tania. Na rzęsach niestety nie robiła żadnych efektów, ale rewelacyjnie działa na suche skórki wokół paznokci i przesuszoną skórę.

Znacie tą pomadkę? Jakie jeszcze balsamy możecie polecić? :)

5 komentarzy:

  1. Mam chęć na tą pomadkę jednak póki co staram się zużyć wszystkie te które mam jeszcze w zapasach :) Ciekawe jak się ma do niej wersja rumiankowa z Sensique :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ochotę ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam, ja zawsze kupuje w carrefour, robioną pod sklep, tania i dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ja, ale stosuję wyłącznie na brwi, jakoś na rzęsy bałabym się, że obudzę się z opuchniętymi oczami (nie mam umiaru w stosowaniu kosmetyków:P)

    OdpowiedzUsuń
  5. Im dłużej stosuję pomadkę Alterry tym bardziej ją lubię :) Chyba jedna z lepszych jakie do tej pory miałam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...