Podkład Affinimat, Maybelline

Cześć dziewczyny :)
Dzisiaj chciałabym Wam napisać recenzję podkładu Affinimat z firmy Maybelline New York.
Od producenta:
Podkład Affinimat Maybelline łączy w sobie dwie najważniejsze cechy podkładów - matuje i dopasowuje się do odcienia skóry. Bazuje na sile absorbujących mikrogąbeczek, które natychmiast wchłaniają nadmiar sebum, co zapewnia 100% efektu matowej skóry oraz, jak pozostałe podkłady z gamy Affinitone, idealnie stapia się z odcieniem oraz strukturą skóry, gwarantując perfekcyjne i matowe wykończenie makijażu. Dostępny w 8 odcieniach.
Dostępny w wersji matującej dla skóry tłustej i mieszanej oraz w wersji delikatnie rozświetlającej dedykowanej wszystkim typom skóry. 

Moja opinia:
Podkład znajdziemy w czarnej i miękkiej tubce. Stoi na beżowej zakrętce. Na opakowaniu znajdziemy najważniejsze informacje, czyli skład, odcień, pojemność i datę ważności od otwarcia produktu. 

Po okręceniu nakrętki i podczas wyciskania na dłoń, bardzo szybko można zauważyć, że ma bardzo wodnistą konsystencję. Zdziwiłam się, że jest tak bardzo rzadki. 

Wiele z Was, zauważyło również to, że podkład okropnie pachnie alkoholem. Ja zauważyłam to dopiero teraz, gdy zbliżyłam nosek do opakowania i powąchałam. Nie zauważyłam tego nawet podczas aplikacji. 

Podkład trzeba szybko aplikować na skórę, ponieważ ma tendencję do zastygania. Fluid ładnie wygląda na skórze (posiadam odcień 09 Opal Rose,  ma malutką wadą: odrobinę odcina się od szyi. Matowy efekt utrzymuje się ok. 5 godzin, później trzeba użyć bibułki matującej. Krycie podkładu jest średnie. Delikatne przebarwienia i krostki zakryje, na te większe niedoskonałości trzeba użyć korektora. Cena podkładu jest przyjemna, bo kosztuje ok. 20 zl. 

Jego wadami jest lekkie wysuszenie skóry i alcohol denat w składzie. 





tak wygląda po 9 godzinach na twarzy. 
Znacie ten produkt? Co sądzicie? Jakie podkłady polecacie?

5 komentarzy:

  1. Ostatnio chciałam kupić ten podkład, ale potem jednak zrezygnowałam, a szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden z gorszych podkładów na rynku... Trzeba czytać skład..

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie nie zadowolił niestety. Nic większego nie zakrywał , dawał jedynie efekt lekkiego wyrównania kolorytu , a mat dość słaby. Użyłam raptem kilka razy i poszedł w odstawkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten podkład, nie jest najgorszy, ale nie kupię już go ponownie ;p muszę mieszać go z azjatyckim kremem BB i w takim duecie krycie jest świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie stosowałam tego podkładu, ale z uwagi na to, że zrezygnowałam już jakiś czas temu z fluidów matujących, nie sięgnęłabym po niego.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...