Włosy w maju czyli podsumowanie miesiąca

Cześć :D
Dzisiaj pościk, który będzie podsumowaniem miesiąca :)
Na początek chciałabym Wam pokazać czego używałam:
1. Szampon Mrs. Potter's Aloes i Jedwab
3. Odżywka Ziaja, Intensywny Kolor
4. Wcierka kawowa + Olejek łopianowy ze skrzypem polnym
5. Joanna, Argan Oil, Dwufazowa odżywka w spray'u
6. Spray prostujący włosy Styling Effect, Joanna
7. Maska Wella ProSeries

Prawie zawsze stosowałam metodę OMO mycia włosów. Maskę nakładałam min. 1x w tygodniu a odżwykę b/s i d/s zawsze przed/po myciu. Końce zabezpieczam silikonową odżywką. Regularnie stosuję wcierkę (czyli przed każdym myciem). Na noc włosy związywałam i starałam się ich nie szarpać i nie czesać mokrych.


A teraz kilka zdjęć włosów:



Jutro lub w sobotę czeka mnie farbowanie bo odrosty mają już 1 cm. Jednak blond zostaje na głowie :))
Użyję farby Garnier Color Naturals 111 , oby nie było fioletowo lub niebiesko, chociaż kolor mógłby się troszkę ochłodzić. :)

Serdecznie Was pozdrawiam :*



5 komentarzy:

  1. Też mam problem z włosami :(
    I próbuję różnych rzeczy... Ale też muszę je farbować i tu leży największy problem...

    PS. Zapraszam na ROZDANIE już ostatnie dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne masz włoski, widać że zadbane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądaja na nawilzone i zdrowe:) Coraz lepiej:D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...