Błyszczyk Celia, WOMAN 03

Dzisiaj kilka słów na temat błyszczyku, który wyrzucałam z bólem serca bo był wręcz cudowny. Opinia poniżej.


Błyszczyki posiadają odżywczą recepturę (zawierają masło shea i witaminę E), apetyczny malinowy zapach i słodki smak. Nadają ustom półtransparentny kolor o intensywnym blasku. Nie zawierają drobinek.

Opakowanie: Przeźroczyste, idealnie widać ile błyszczyku zostało

Zapach: Pachnie jak galaretka truskawkowa, bardzo słodko i długo się utrzymuje na ustach

Konsystencja: Błyszczyk gęsty, o ślicznym malinowym kolorze

Działanie: Usta po jego użyciu są miękkie, nawilżone i gładkie. Kolor utrzymuje się całkiem  długi czas a zapach czułam nawet po zjedzeniu błyszczyku z ust. 


Teraz kilka zdjęć:





Używałyście go kiedyś ??? Jak Wam się podoba efekt ???


5 komentarzy:

  1. Na ustach wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie powiem, bo naprawdę wygląda ładnie, jednak błyszczyki nie są dla mnie, chyba że matowe :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nie przepadam za błyszczykami, wolę pomadki. Mam dwie lewe rączki i nigdy nie mogłam trafić takim patyczkiem na usta, jeśli lusterka nie miałam przed sobą :D A z pomadka nie mam tego problemu.

    PS. Masz piękne włosy które przeszły niesamowita przemianę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :**
      na prawdę miło mi to słyszeć :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...