Marion, Natura Silk, Błyskawiczna odżywka do włosów blond i rozjaśnionych 'Jedwabna kuracja'

Hej :)
Dzisiaj post o silikonowej odżywce z firmy Marion. Zapraszam do lektury :D

 Od producenta:
Błyskawiczna odżywka do włosów blond i rozjaśnionych. 
Specjalnie opracowana formuła dla włosów suchych, słabych i zniszczonych, wymagających wzmocnienia i regeneracji. 

Zawiera jedwab i prowitaminę B5, które:
- wygładzają i rewitalizują włosy bez ich obciążania,
- ułatwia rozczesywanie i układanie oraz zapobiega elektryzowaniu się włosów,
- zapobiega przed wysoką temperaturą,
- nadaje zdrowy wygląd i jedwabistą miękkość.

Dodatkowo odpowiednio dobrane ekstrakty z lnu i miodu odbudowują uszkodzoną strukturę włosa zniszczonego zabiegami chemicznymi, głęboko nawilżają, nadają elastyczności, nadają włosom blond i rozjaśnionym wyjątkową głębię koloru oraz przywracają piękny połyk, ożywiając je i rozświetlając. 



Opakowanie:
Buteleczka przeźroczysta z atomizerem, który się nie zacina. Nasadka koloru żółtego tak jak płyn w buteleczce :)

Zapach:
Dla mnie kojarzy się z cytrusami i miodem. Bardzo przyjemny i słodki. Wyczuwalny na włosach.

Konsystencja:
Wodnista. Płyn koloru żółtego. Trzeba wstrząsnąć przed użyciem i powstaje lekka piana. Super wydajność

Działanie:

Plusy:
wygładza
nie obciąża
ułatwia rozczesywanie
ogranicza elektryzowanie i puszenie
wygodne opakowanie
po jej użyciu włosy błyszczą

Minusy:
ekstrakty daleko w składzie
nie nawilża
nie nadaje głębi koloru
nie rozświetla

Używacie takiej odżywki ????

6 komentarzy:

  1. UU ja jej nie lubię;/ puszyła mi włosy strasznie;/ Siostrze dałam bo szkoda wylac;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ją i jestem z niej zadowolona. Fajnie zabezpiecza włosy i nie obciąża :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, nominowałam Cię do Liebster Bloga http://oneandonlyagg.blogspot.com/2013/05/ponowna-nominacja-do-liebster-blog.html
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam takich odżywek. Moje włosy bardzo polubiły się z Joanną b/s i to im wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam jeszcze odżywek z Mariona
    pozdrawiam
    mojakosmetycznapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam tą odżywkę ! Jestem z niej w 100% zadowolona. : >

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...