Balsam do włosów który kocham

Hej.
Dzisiaj post na temat balsamu/ odżywki do włosów, którą pokochałam całym sercem :)
Przedstawiam Wam:

Forte Sweden, Mrs. Potter`s, Balsam do włosów z aloesem, jedwabiem i białą herbatą



Od producenta:
Balsam zawiera nawilżający ekstrakt z aloesu, wygładzające proteiny jedwabiu oraz regenerujący ekstrakt z białej herbaty do włosów suchych i zniszczonych. Formuła bazująca na naturalnych składnikach sprawia, że włosy regenerują się od środka, są dobrze nawilżone, nabierają zdrowego wyglądu i łatwiej się rozczesują. 
przepraszam że niewyraźne

Skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Isopropyl Myristate, Dimethicone Copolyol, Aloe Barbadensis, Camellia Sinensis,Propylene Glycol, Hydrolized Silk, Parfum, Isopropyl Alcohol, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride, Methylchloroisothiazolinone, Citric Acid, Limonele, Linalool

Opakowanie:
Duże, półlitrowe. Troszkę za duże, ale dzięki odpowiedniemu dozownikowi aplikujemy odpowiednią ilość balsamu

Zapach:
Przyjemny, aloesowy z lekką nutą chemii. 

Konsystencja:
Odżywka gęsta, biała. Przyjemna do nakładania. Ja jej dużo nakładałam i wydajność też była całkiem ok.

Działanie:
Plusy:
Wygładzenie
nawilżenie
dobry skład
przystępna cena
Włoski błyszczące, gładkie i miękkie
znika problem rozczesania włosów


Ogólnie jest super, chętnie wypróbuję inne balsamy do włosów z tej firmy chociaż się boję że nie będą działać jak ten. 

Używałyście tego balsamu?? Co o nim myślicie?? A może macie/znacie inne balsamy z tej firmy, które możecie mi polecić ??





7 komentarzy:

  1. dla mnie ten produkt był za słaby... ale no cóż ŁZS nie wybiera:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o nim wiele dobrego.
    Myślę, że kiedyś się skuszę, chociaż obawiam się, że będzie zbyt lekki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam go! Jako pierwsze O w OMO i jako " szampon". Nie uzywam jako zwyklą odżywkę, bo jest trochę za słaby, ale w reszcie jest rewelacyjny! Nie wyobrażam sobie pielęgnacji bez niego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam go od dość niedawna, ale też bardzo lubię ; )

    Przy okazji zapraszam do wspólnej akcji robienia brzuszków ; )
    http://miniminnie95.blogspot.com/2013/05/wyzwanie-przed-latem-robimy-brzuszki.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuurczę, mijałam go parę dni temu w Auchanie:P Potrzebuję czegoś co ułatwi rozczesanie włosów, następnym razem mu nie odpuszczę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o nim sporo dobrego, ale jeszcze nie miałam. Po przeczytaniu Twojej recenzji jestem pewne, że muszę go w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...