Płukanki odżywcze

Jak myślicie, czy płukanki mogą odżywiać ?? 
Oczywiście, że mogą tylko trzeba mieć ochotę by je przygotowywać i odpowiednie składniki. 
Ja znam ich tylko trzy  i liczę na to, że mi jeszcze jakieś podpowiecie w komentarzach. 

Płukanka miodowa:
2 łyżeczki miodu rozpuszczamy w litrze gorącej wody. Czekamy aż woda ostygnie i płuczemy tym włoski.
Płukanka ma działanie odżywcze i podobno przeciwłupieżowe.



 Płukanka mleczna:
Do ostatniego płukania dolewamy mleka (2 łyżki na 300 ml)
Włoski miękkie, śliskie i puszyste.

Płukanka z piwa:
Odlewamy szklankę piwa  by alkohol wyparował. Myjemy włoski i wypłukane już polewamy tym odparowanym piwem. Jeśli zauważymy, że włosy będą klejące zalecam odczekać ok. minutę i spłukać jeszcze raz wodą. 


Znacie jeszcze jakieś płukanki, które odżywiają nasze włosy???



5 komentarzy:

  1. ocet domyka łuskę ale raczej włosów nie odżywia :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :)
    Nominowałam Cię do zabawy pytania i odpowiedzi:
    http://ecopiekno.blogspot.com/2013/05/zabawa-w-pytania-i-odpowiedzi-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  3. hoho jakby mój tata lub chłopak zobaczyli, że tak 'marnuję' piwo to by mi się dostało:D
    octu używam raz na jakiś czas, jednak mimo super efektu, to zapach utrzymuje się zbyt długo i mam wrażenie, że wszyscy czują ten smrodek:P
    ale właśnie idę umyć głowę i spróbuję z miodkiem, dzięki za pomysł:D

    OdpowiedzUsuń
  4. o miodzie już słyszałam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...