Denko w maju

Cześć.
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać co wykończyłam w tym miesiącu.
A oto i one:

  1. Błyskawiczna odżywka do włosów blond, NaturaSilk. Uważam ją za bardzo przyjemną odżywkę z ogromem silikonów. Jest przyjemna w użytkowaniu, nie obciąża. Więcej o niej tutaj
  2. Balsam Mrs. Potter's do włosów suchych i zniszczonych, Aloes i Jedwab . Uwielbiam całym sercem <3 Ułatwia rozczesywanie, wygładza, nawilża ogólnie produkt na 6 ! Recenzja tutaj
  3. Rozświetlający balsam do ciała, Cztery Pory Roku. No niestety bubelek :/ odsyłam do recenzji klik klik 
  4. Błyszczyk Celia, WOMAN. Kolejny zdenkowany produkt, który kocham. Za zapach, za nawilżanie, za wszystko ! Więcej tutaj
  5. Pogrubiający tusz do rzęs Editt Cosmetics. Ot taki  przeciętniak, cudu nie ma i dodatkowo się osypuje :/ Więcej nie kupię. Recenzja
Używałyście, któregoś z tych kosmetyków ?? 



7 komentarzy:

  1. Lubie produkty z mrs potter :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam żadnego produktu mrs Potter's - w markecie pod blokiem mam wszystkie dostępne wersje odżywek, szamponów i mgiełek, ale składy za każdym razem mnie zniechęcają (głównie IPA, który znajduje się w wielu kosmetykach z moich zbiorów, niestety, a wolałabym go unikać).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mgiełki z mrs. Potter's?? O.O
      nie widziałam ich nigdy :(

      Usuń
    2. ja mam własnie mgiełkę aloesową mrs potters :)
      jeszcze jej nie uzyłam bo wykańczam inna

      Usuń
  3. nigdy nie zdenkowałam błyszczyka, zawsze je wywalam, bo już zaczynają brzydko pachnieć a jest go jeszcze całe mnóstwo w środku;p

    OdpowiedzUsuń
  4. długi czas używałam tego szamponu, jest bardzo fajnym.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...