Płukanki przyciemniające i inne sposoby by przyciemnić włosy

To już raczej przedostatni post nt. płukanek i nadania włosom koloru bez użycia farb (jeszcze tylko napiszę o płukankach odżywczych)
Dzisiaj zostało mi tylko opisać o przyciemnianiu włosów :)

 Olejek rycynowy 
Pisałam o nim tutaj. Stosowanie tego oto olejku może spowodować przyciemnienie włosów




 Płukanka z orzecha włoskiego
Zielone łupiny orzecha włoskiego gotujemy na małym ogniu przez 2 godziny. Przecedzonym wywarem płuczemy włosy.  Płukanka niestety może spowodować, żę włosy będą szorstkie i sztywne :/



Płukanka z kory dębu
2 łyżeczki kory zalewamy gorącą wodą po 10 minutach parzenia cedzimy przez drobne sitko i pozostawiamy do ostygnięcia i używamy do ostatniego płukania.



Płukanka z szałwii
2 torebki szałwii zalewamy litrem wody. Ostudzonym naparem płuczemy włosy.
Płukanka powoduje lekkie przyciemnienie, wyprostowanie i wzmocnienie włosów.




Maseczka z kawy:
Do kubeczka wsypujemy 2 łyżki kawy i zalewamy ok. 100 ml wrzącej wody. Dodajemy 2 łyżki odżywki, 2 łyżki miodu i łyżeczkę oleju (rycynowego, łopianowego, z pestek winogron lub jakiego chcecie). Mieszamy, nakładamy na suche włosy i trzymamy przez 2 godziny pod czepkiem (czas możecie oczywiście zmienić). Zmywamy szamponem i cieszymy się efektem.



 Znacie jeszcze jakieś sposoby, o których zapomniałam ???


Serdecznie pozdrawiam :*

5 komentarzy:

  1. Też używam olejku rycynowego i daje u mnie chyba najlepsze efekty :) Polecam też olej z korzenia łopiany, znajdziesz u mnie jego recenzję. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post:) a takie oytanie mam:) czy dzialanie plukanki z szalwi sprawdzalas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdzałam i zauważyłam lekkie przyciemnienie ;)

      Usuń
  3. to z kawa jest w 100% bezpieczne ? chodzi mi o to czy nie prostuje itp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie.. Ja wczoraj zrobiłam potrzymalam 3,5 h (mam włosy w naturalnym kolorze bardzo jasnego blondu) połeć tą kawę u mnie dała widoczne efekty :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...