Grudniowe denko

Cześć.
W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać produkty, które skończyłam w ostatnim miesiącu roku 2013. Zapraszam do lektury.
Pierwszym produktem jest żel pod prysznic Fa Nutri Skin Acai Berry- cudowny jagodowy zapach. Obok żelu widzimy korektor clearskin o którym pisałam tutaj. Dość dobry korektor, nadaje się do ukrywania niedoskonałości skóry. Następnie mamy antyperspirant Lady Speed Stick Fruity Splash- recenzja tutaj. Kolejny produkt to znana wielu włosomaniaczkom odżywka Nivea Long Repair - moje wychwalania w recenzji . Również zdenkowałam maskę, której recenzja była na początku mojej włosomanii - Ziaja Intensywny Kolor recenzja klik klik, I mamy kolejny produkt znany dla dziewczyn które dbają o włosy-odżywka Naturia Miód i Cytryna. Pisałam o niej tutaj. Następnym miłym i mega wydajnym produktem jest kuracja z olejkiem arganowym z firmy Marion. Pisałam o niej tutaj. Regenerujący krem na noc Aqua Effect z firmy Nivea również się skończył, recenzja o tym produkcie już się pojawiła w tym linku. Kolejnym produktem to twarzy jest podkład Silk&Lift z firmy Ingrid Cosmetics, czyli mój ideał o którym mogłyście przeczytać tutaj. Ostatnim produktem z grudniowego denka jest puder Idealist Powder z firmy Ingrid Cosmetics, recenzja niezbyt przychylna tutaj

3 komentarze:

  1. Od dlużeszgo czasu mam ochotę na odżywkę Nivea Long Repair - wszyscy ja tak zachwalają, że człowiekowi robi się ochota na testy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również skusiłam się na nią przez recenzje innych blogerek ;)

      Usuń
  2. Kuracja Marion niezbyt mi się podoba, ale też zachwycam się tym podkładem od Ingrid. Za taką cenę - cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...