Ziaja, Maska Intensywny Kolor

Heej :D

Dziś opiszę działanie maski do włosów z Ziaji Intensywny Kolor za niecałe 7 zł i nie myślałam że takie pozytywne efekty będą za tak tanią maskę :)

Na opakowaniu:
Skoncentrowany preparat o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce. Wzbogacona o olej rycynowy, słonecznikowy i witaminę B5.Wyraźnie przedłuża trwałość koloru. Zapewnia włosom skuteczną ochronę. Głęboko odbudowuje naruszoną strukturę włosów. Intensywnie odżywia i nawilża zniszczone włókna.

Skład: Aqua (Water), Cetearyl Alkohol*, Cetrimonium Chloride, Dimethicone, Behetrimonium Chloride, Isopropyl Myristate*, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil*, Polyquaternium-10, Panthenol, Sodium Benzoate*, Parfum (Fragrance), Citric Acid


Moim zdaniem maska jest warta uwagi ponieważ włosy po kilkakrotnym jej użyciu są mięciutki i odbudowane. Po otwarciu moja uwagę przykuł słodki zapach ale taki dość delikatny. Następnie konsystencja która była dość rzadka ale nie wodnista i maska nie uciekała przez palce.
Nakładam ja na skórę głowy i wcieram delikatnie we włosy. Po kilku użyciach można zauważyć to iż włosy mniej się niszczą i się nie rozdwajają. Moim zdaniem naprawdę odbudowuje naruszoną strukturę.
Po użyciu i naturalnym wyschnięciu włosów były miękkie, błyszczące i miłe w dotyku. Nie było problemu z rozczesaniem włosów, nawet bez używania odżywki (którą i tak nawet po użyciu maski nakładam ale chciałam spróbować bez odżywki i było to miłe zaskoczenie)  :o . Moje końce są jakby zregenerowane.
Maska delikatnie obciąża włosy przez co szybko się przetłuszczają i się robią oklapnięte (no ale cóż warto to przecierpieć by mieć ładne włosy:) ).

Ładne, proste opakowanie zwraca uwagę i zachęca do kupna :)

Moja ogólna ocena to 5 z małym minusikiem za wydajność i obciążanie.

I link : <klik klik>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...