Odżywka Ziaja intensywna regeneracja

Przyszedł czas by opisać działanie odżywki z Ziajii intensywna regeneracja :)

Skutecznie odżywia, nawilża i wzmacnia włosy. Wyraźnie odbudowuje ich naruszoną strukturę. Zmniejsza łamliwość i zapobiega rozdwajaniu się końcówek.
Chroni włosy przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych.
Efekt: włosy elastyczne, gładkie, miękkie.
Substancje aktywne: prowitamina B5, pochodna miodu pszczelego, olej jojoba, ekstrakt z aloesu.

Skład: Aqua (Water), Cetearyl Alkohol*, Cetrimonium Chloride, Dimethicone, Isopropyl Myristate*, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Hydroxypropyltrimonium Honey, Panthenol, Propylene Glycol, Aloe Barbadensis Leaf Extract*, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Trilaureth-4 Phosphate, Cyamopsis Tetragonolobus Gum, Sodium Benzoate*, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Benzyl Benzoate, Hexyl Cinnamal, Amyl Cinnamal, Citric Acid



Jest to jedna z tańszych i najlepszych odżywek jakie kiedykolwiek używałam. Zapłaciłam za nią ok. 6 - 7 zł i jestem zachwycona jej działaniem.Zauroczył mnie zapach, jest na prawdę słodki ale nie nachalny.  Po jakimś czasie zauważyłam że moje włosy robią się miękkie, gładkie i łatwe w rozczesywaniu. Pięknie się układają i aż chce się je dotykać i dotykać. Włosów nie przetłuszcza bo używam jej od połowy długości ale gdybym jej używała na całej długości na pewno by je obciążyła i od razu by były przetłuszczone.  Włosy są nawilżone. Ogólnie CUDOWNA odżywka do zniszczonych włosów. Naprawdę polecam :* :* (Zakupiłam również odżywkę Intensywny kolor ale czeka ona na swoją kolej ) :)

Po skończeniu pierwszego opakowania od razu pojechałam by kupić następne. Na pewno długo się z nimi nie rozstanę, no chyba że będę chciała wypróbować czegoś nowego, ale na pewno na dłuuugo zagoszczą w mojej kosmetyczce ;))
Jestem nią dosłownie zachwycona :*


Tutaj daję link do wizażu z opiniami o tym produkcie: <klik>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...