Codzienna pielegnacja włosów

Zacznijmy od opisania mojej codziennej pielęgnacji włosów.

Postanowiłam zapuszczać swoje naturalne włosy bo rok temu zaczęłam malować włosy na jasny blond czego skutki widać na moich włosach. Są osłabione i wypadają.



Włosy myje każdego wieczoru podczas tego robię masaż :)
Po umyciu nakładam odżywkę z Ziaji intensywna regeneracja delikatnie czeszę grzebieniem(!) , zrezygnowałam ze szczotki która wyrywała mi włosy :/



później zabezpieczam końce odżywką gliss kur hair repair do włosów rozdwajających się ( której nigdy więcej nie kupię ) :(

Od roku włosów nie suszę i nie prostuję ale niestety skutki tego co robiłam kiedyś odczuwam ponieważ wczoraj musiałam ściąć 2-3 cm końcówki które były strasznie suche :(

Jeśli moje włosy nie chcą z rana się ułożyć (a od kiedy je związuje na noc to się zdarza że się rano nie układają) to je rozpuszczam, czeszę i na dzień również związuje w koczek :)

2-3 razy w tygodniu staram się używać maski do włosów lub wcieram olejek rycynowy na jakąś godzinę lub więcej, zależy ile mam wolnego czasu (ostatnio nie używam bo mi się skończył).

Z rana zabezpieczam dodatkowo końce jedwabną kuracją z Marion



Używam rożnych szamponów. Kiedyś używałam ciągle szamponów pokrzywowych (itp.) familijnych w litrowych butelkach. Kilka dni temu skończyłam Neril lecz oprócz baby hair nie zahamował ani nie wzmożył wypadania włosów.  Teraz używam szamponów z Joanny rzepa i szamponu bambino . :)


A oto moje włosy (nie mam czym sie chwalić :( ) : 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...