Ingrid,Idealist Powder- Puder w kamieniu

Cześć :)
Dzisiaj recenzja pudru Idealist Powder z firmy Ingrid Cosmetics.

Od producenta: Aksamitna konsystencja tego prasowanego pudru zapewnia idealną, jedwabiście gładką cerę. Specjalnie dobrane składniki pielęgnują skórę i uelastyczniają ją, a umieszczenie gąbeczki w osobnej przegródce dodatkowo sprawia, że każda aplikacja jest jednocześnie dbałością o wygląd i stan skóry. PUDER IDEALIST  idealnie maskuje wszelkie niedoskonałości i ewentualne zmarszczki, podkreśla i modeluje owal twarzy oraz powoduje, że cera zachowuje zdrowy i naturalny wygląd.



Opakowanie: Etui bardzo przypadło mi do gustu. W puderniczce mamy lusterko i oddzielny schowek na gąbeczkę do pudru 
Zapach: Dla mnie przyjemny. 
Konsystencja: Puder w kamieniu, niestety dość mocno pyli co możecie zobaczyć na zdjęciach
Działanie: Z tego produktu nie jestem zadowolona. Odcień 02 jest dla mnie za ciemny i tworzy pomarańczowy kolor skóry. Mat nie jest trwały a krycie znikome. Czasami może tworzyć plamy i odcinać się na twarzy. Jedyne co mi się w nim podoba to opakowanie.



3 komentarze:

  1. Szkoda, że się nie sprawdził. Ja z Ingrid mam fluid i jestem z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...