Świąteczny lakier Lovely/ Życzenia

Cześć :)
Wczoraj robiłam zakupy świąteczne i będąc w galerii oczywiście nie ominęłam Rossmann'a. Chodząc pomiędzy półkami natknęłam się na cudowny lakier który, po pierwsze będzie mi pasował do sukienki a po drugie kojarzy mi się ze świętami, które są przed nami. Mówię o lakierze Lovely  Gloss Like Gel nr 229.
Produkt znajdziemy w każdym Rossmannie. Zapłaciłam za niego ok. 6 zł. Lakier ma pojemność 8 ml. Kryje standardowo, jak każdy lakier, czyli po dwóch warstwach. Podoba mi się małe opakowanie i wygodny pędzelek, którym łatwo się nakłada lakier. Przejdźmy do koloru: Dla mnie od początku się spodobał. Lekko pomarańczowa czerwień z dodatkiem żółtych, złotych i  małych drobinek. Efekt bardzo mi się podoba. Ładnie iskrzy.   


Co myślicie? Jak Wam się podoba? 

A z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia chciałabym Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia, spełnienia marzeń, dużo zdrowia, radości, szczęścia i miłości :)
Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku :)

1 komentarz:

  1. Lakier ma śliczny kolor :)
    Tobie również życzę wszystkiego, co najlepsze :*

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...