Nivea, Aqua Effect, Regenerujący krem na noc do cery suchej i wrażliwej

Cześć :)
Jak minęły święta? Bo ja jeszcze nie wróciłam do normalnego życia i jak mogłyście zobaczyć na facebook'u boję się stawać na wagę. Te święta były wyjątkowe, nawet bardzo. A dzisiaj się pojawiłam by napisać kilka słów  na temat regenerującego kremu z firmy Nivea.
zdjęcie swojego kremu postaram się wstawić wieczorem, teraz nie mam dostępu do swojego laptopa
Od producenta:
Produkt do cery suchej i wrażliwej.
Skóra sucha i wrażliwa wymaga ukojenia i specjalnej pielęgnacji. Noc to najlepsza pora na jej regenerację i nawilżenie, aby odzyskała blask oraz była gładka i piękna.

DZIAŁANIE

NIVEA® AQUA EFFECT regenerujący krem na noc wzbogacony w naturalny olejek migdałowy i Hydra IQ:
  • zapewnia głębokie nawilżenie
  • wspomaga proces regeneracji skóry nocą dzięki kojącej formule z prowitaminą B5
  • pielęgnująca formuła z olejkiem migdałowym sprawia, że Twoja skóra nad ranem jest wypoczęta
Zobacz i poczuj wypoczętą oraz zdrowo wyglądającą skórę. Skóra jest intensywnie nawilżona i zregenerowana, wygląda zdrowo i pięknie. Produkt przebadany dermatologicznie.

Skład:
  • Aqua, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Triisostearin, Cetearyl Alcohol,Isopropyl Palmitate, C12-15 Alkyl Benzoate,Glyceryl Glucoside, Hydrogenated Coco-Glycerides, Methylpropanediol, Synthetic Beeswax, Glyceryl Stearate Citrate, Panthenol, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Dimethicone, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Sodium Carbomer, Phenoxyethanol,Methylparaben, Trisodium EDTA, Benzoic Acid, Limonene, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Benzyl Alcohol, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate,Hexyl Cinnamal, Parfum
Opakowanie: Szklany słoiczek z niebieskim wieczkiem. Niestety trzeba uważać bo może się potłuc
Zapach: Typowy dla kosmetyków firmy Nivea :)
Konsystencja: Produkt jest koloru białego z gęstą i dość tłustą konsystencją
Działanie: Produktu używałam od wakacji i skończył mi się dopiero w tym miesiącu, więc jest wydajny. W kremie jest dużo masła shea więc produkt dobrze nawilża i nie zapycha. Zauważyłam również, że po jego użyciu znikają suche skórki. Jedyną wadą jaką zauważyłam jest to, że gdy się śpi w rozpuszczonych włosach to po nocy włosy przy czole stają się przetłuszczone, ale ja zazwyczaj na noc związuję włosy :)
Używałyście tego produktu ? Co sądzicie? Jakie kremy na noc polecacie?

5 komentarzy:

  1. Ten krem jest moim zdecydowanym faworytem zarówno na dzień jak i na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam ten krem, u mnie się nie sprawdził, strasznie mnie zapychał

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja cera jest niestety tłusta więc nie dla mnie ;p Swoją drogą bardzo fajnie sie u mnie sprawdza krem Bambino, uwielbiam go za to nawilżenie które mi funduje

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za takimi tłuściochami...
    Do tego moje włosy mają tendencje do przetłuszczania się.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...