Moja propozycja makijażu studniówkowego

W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać moją propozycję makijażu na studniówkę. Moja jest dopiero za rok, ale wiem, że umaluję się z pewnością podobnie. Jedynie co zmienię to może odcienie cieni do powiek.
A więc tadammmm... :

Jeszcze kilka innych zdjęć:



przepraszam ze niewyregulowane brwi ale chcę by trochę odrosły i nadać im troszkę inny kształt :)




Do wykonania makijażu użyłam następujących kosmetyków: 
Podkład Dermacol w odcieniu 211 wymieszany z kremem Bambino w proporcjach 1:1. Puder łagodzący jako najlepszy matujący puder ever <3. Korektor antybakteryjny z Bell na niedoskonałości. Korektor Miss Sporty Liquid Concealer pod oczy i jako baza pod cienie oraz korektor Lovely Magic Pen w wewnętrzne kąciki oczu. Do konturowania twarzy użyłam kulek brązujących Arabian Glow z Avonu a jako rozświetlacz posłużył mi highlighter Ladycode z Bell. Do makijażu oczu użyłam cieni Ruby Rose, eyelineru w płynie z firmy Bell. Do wytuszowania rzęs użyłam tuszu Super Drama Mascara również z Avon'u. Do brwi posłużyła mi brązowa kredka do brwi a do ust błyszczyk Vipera Hello Girl :)
Jak Wam się podoba mój makijaż? 

11 komentarzy:

  1. Szybko myślisz o makijażu na studniówkę ;p Wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, podoba mi się!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prościutki bardzo fotogeniczny, super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż, jak najbardziej na studniówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaż bardzo ładny, ale według mnie korzystniej wyglądałabyś w innych kolorach :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie Ci wyszedł!
    Uwielbiam takie przechodzące odcienie, ale sama niestety za chiny bym takiego nie zrobiła... kompletne beztalencie...
    Moja studniówka już za 2 tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też dopiero zaczynam zabawę z rozcieraniem cieni :(

      Usuń
  7. jakie Ty masz piękny blond! marzy mi się taki :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3
      na włosach w lipcu miałam wellaton 12/1 i to była ostatnia farba jaka położyłam do tej pory, teraz do ochładzania kolor używam gencjany ;)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...