Szampon Schauma Lekkość i Pielęgnacja

Co jest podstawa pielęgnacji włosów i używa go każdy ? Oczywiście to szampon. Na polskim rynku znajdziemy mnóstwo firm i rodzai. Ale bardzo ciężko jest znaleźć ten odpowiedni. W dzisiejszej recenzji chciałabym napisać kilka słów o szamponie z firmy Schauma.
Szampon został specjalnie opracowany dla włosów delikatnych, suchych i matowych. Szampon delikatnie i efektywnie oczyszcza włosy oraz zapewnia pielęgnację i połysk - bez silikonów. Formuła szamponu zawiera wysokiej jakości składnik – ekstrakt z kolagenu morskiego oraz intensywnie pielęgnujące proteiny, aby przywrócić włosom utracone proteiny.
Opakowanie: Jak zawsze w firmie Schauma. Produkt poręcznie zapakowany z odpowiednim dozownikiem
Zapach: Bardzo delikatny, jakby morski (?). Nigdy nie wyczułam tego zapach na suchych włosach, więc jeśli komuś się nie podoba to raczej problemu nie będzie.
Konsystencja: Szampon gęsty, wręcz żelowy, o kolorze perłowo-przeźroczystym. 
Działanie:Szamponów używałam różnych, nawet kilka z  firmy Schauma i do tej pory ŻADEN nie wyrządził mi krzywdy i podkreślam, że nie mam wrażliwej skóry głowy. 
Wszystko zaczęło się super, włosy miękkie, delikatne i puszyste. Wydawało mi się, że ten szampon to jest to, ten ideał, ale bardzo się pomyliłam. Po zużyciu ok. 3/4 buteleczki zauważyłam, że szampon już tak nie działa na moje włosy i dodatkowo pojawił się łupież i elektryzowanie się  włosów. Żaden inny produkt do pielęgnacji włosów nie zmienił, więc innego winowajcy nie widzę, a szkoda bo zapowiadało się, że odnalazłam ten jedyny :(
Podsumowując, szukam dalej tego jedynego szamponu, tego już raczej nigdy nie kupię. 
Może znacie jakiś szampon do włosów przetłuszczających się ale z suchymi końcówkami? 

3 komentarze:

  1. Kiedys lubiłam szampony z Shaumy teraz nawet sama nie wiem dlaczego ich nie kupuje. Uwielbiałam przede wszystkim zielony i brązowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten szampon ale niestety mam jakieś takie mieszane uczucia co do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, szkoda, że zrobił Ci krzywdę.. :( Ja lubię szampon z olejkiem z Dove

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...