Makijaż złoto-różowo-czarny ;)

Hej :)
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój kolejny, a dokładniej trzeci makijaż.
Często oglądam makijaże innych blogerek, czasami je komentuję ale jakoś sama trochę się boję je wstawiać, ponieważ nie jestem tak dobra jak Wy ;)
Ale wczoraj się postarałam i zmalowałam coś takiego:

Żadnych pędzelków do makijażu oczu nie używałam tylko pacynki do nakładania cieni. Cienie rozcierałam palcami i tyle ;)
Więcej zdjęć:





Czego użyłam ?
Podkład Lirene Sensitive, z którym się nie polubiłam ale zużyć jakoś muszę 
Puder Butterfly na kości policzkowe

Oczy: 
Cienie Ruby Rose + złoty cień Virtual just loose
Eyeliner Ingrid Cosmetics
Biała kredka Astor
Kredka wykręcana Ingrid Cosmetics

Usta: 
Na usta nałożyłam podkład Lirene Sensitive i pokryłam pomadką Celia Esencja Kobiecości odcień bodajże 1 ;)

Co myslicie ? Podoba się ? 





2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...