Błyskawiczna odżywka do włosów pozbawionych objętości, Marion, NaturaSilk

Hej :)
Dzisiaj kolejny post o kosmetyku ze współpracy. A dzisiaj napiszę o...
Błyskawicznej odżywce do włosów cienkich, delikatnych i pozbawionych objętości, Marion. 

Od producenta: 


i skład: 

Niestety tekstu nie znalazłam dlatego wstawiam zdjęcia :/


Opakowanie: Plastikowa, przeźroczysta (dzięki temu widać ile produktu nam pozostało) buteleczka mieszcząca 150 ml zielonego płynu. Atomizer się nie zacina, nie przecieka. 

Zapach: Niestety to jest największa wada, bo podczas aplikacji na włosy zapach aż dusi a ja kaszlę :/ 
Jest bardzo słodki i mocny. Dłuuugo wyczuwam na włosach ale później już delikatnie

Konsystencja: Płyn wodnisty o zabarwieniu zielonym. Po wstrząśnięciu wytwarza się piana. Dobra wydajność. 

Działanie: 
Produkt bardzo przyjemny. Używałam po myciu na końce włosów, czasami na długość i sporadycznie w ciągu dnia. Po użyciu włosy są wygładzone, łatwo się rozczesują. Nie obciąża i wydaje mi się że nadaje objętość, bo zauważyłam, że włosy są puszyste ale nie spuszone czyli objętości trochę nadaje :)
Dodatkowo jest wydajny i ma solidne opakowanie. 
To jest silikonowa mgiełka więc nie wymagam od niej odżywienia włosów tylko wygładzenia, łatwego rozczesywania i by nie obciążała. 
Jak dla mnie ta odżywka jest bardzo dobra na końce , która dodatkowo nadaje lekkiej objętości :)
Jest bardzo podobna do różowej i żółtej wersji tej odzywki. 

Fakt, że dostałam ten produkt za darmo nie wpłynął na moją ocenę. 



5 komentarzy:

  1. miałam jedną odżywkę z tej serii, ale się nie sprawdziła ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie kuszą mnie produkty z tej serii.
    Mam mgiełkę i kompletnie nic nie robiła z moimi włosami...

    OdpowiedzUsuń
  3. Już druga pozytywna recenzja, chyba warto, za takie grosze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog ;) będę go często odwiedzać . Obserwuje ;) Liczę na to samo

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam sklep internetowy BOSCO DESIGN super kosmetyki do włosów i spełniły swoje zadanie

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...