Podsumowanie miesiąca

Dzisiaj post podsumowujący miesiąc lipiec.
Oto kosmetyki których używałam:

  1. Olej z pestek winogron i woda w proporcji 1:1
  2. Szampon Schauma Q10
  3. Odżywka d/s Syoss Glossing
  4. Kuracja Agranowa, Marion
  5. Odżywka stylizująca w piance, Marion
  6. Wcierka Loreal Elseve Arginine resist X3
  7. Maska Intensywne wygładzenie, Ziaja



  1. Błyskawiczna odżywka do włosów cienkich, delikatnych i pozbawionych objętości, NaturaSilk, Marion
  2. Spray woda+ 5 kropelek wodnego roztworu gencjany 
  3. Do kremowania krem do rąk z masłem shea i olejem ze słodkich migdałów, Cien
  4. Spray prostujący włosy, Joanna, Styling Effect

Prawie zawsze stosowałam metodę OMO mycia włosów. Maskę nakładałam min. 1x w tygodniu a odżywkę b/s i d/s zawsze przed/po myciu. Końce zabezpieczam silikonową odżywką lub serum. Regularnie stosuję wcierkę. Na noc włosy związywałam i starałam się ich nie szarpać i nie czesać mokrych.

I moje włosiska: 



Jak Wam się podobają ?? 
Serdecznie pozdrawiam :*



2 komentarze:

  1. Przepiękny kolor! Poza tym bardzo podobają mi się te delikatne fale przy końcach :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...