Denko w lipcu :)

Hej :)
Dzisiaj krótko bo o denku. Oto co skończyłam w tym miesiącu:

  1. Tonik nagietkowy, Ziaja- polubiłam bardzo. 
  2. Płatki kosmetyczne Cleanic- lepsze i tańsze są Lewiatańskie. Więcej ich nie kupię
  3. Farba Palette 10- efekt fajny ale się brzydko wypłukała. Jak każda z resztą farba u mnie. Teraz przyszła pora na Loreal preference 10.21 co Wy na to ? 
  4. Maska Wella ProSeries- ehh przeciętna :/ szału nie ma, d... nie urywa ;)
  5. Korektor Sensique- przyjemny, bardzo przyjemny
  6. Olejek rycynowy - super na rzęsy i jako dodatek do wcierki z cebuli
  7. Serum Liftactiv serum 10 vichy - zapchało niemiłosiernie, ale o próbce nie dużo napiszę :/
A jak u Was denko ?? 




2 komentarze:

  1. Olejek rycynowy uwielbiam.
    Ciekawa jestem tej wcierki z cebuli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również jestem ciekawa jakie efekty po niej będą :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...