Zakupy w lipcu

Witam wszystkich.
Chciałabym Wam pokazać co oprócz paczki od firmy Eveline przybyło do mojej kosmetyczki ?


  1. Szampon do włosów suchych i zniszczonych, Isana
  2. Odżywka Ultra Doux olejek z awokado i masło karite ( nie trzeba jej żadnej włosomaniaczce przedstawiać) to będzie moje pierwsze opakowanie tejże odżywki
  3. Krem regenerujący na noc aqua effect, Nivea
  4. Podkład Wibo Illuminating
  5. Tusz do rzęs Spectacular Me, Lovely
  6. Korektor Magic Pen, Lovely
  7. Błyszczyk Miss Sporty, Ladies Gossip 

Znacie te produkty? Które Was najbardziej interesują ?? 


5 komentarzy:

  1. Odżywkę garniera kocham, a ten podkład miałam kupić, ale w końcu wybrałam jakiś matching czy coś takiego. Jest ok, ale prawie że wcale nie kryje, a że ja tapeciara, to jestem niezadowolona :D Daj znać jak ten sie spiszę, aczkolwiek obstawiam, że nie nada się dla mnie, bo moja twarz lubi się świecić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ja też do tapeciar należe:)
      moja skóra raczej się nie świeci i jest sucha więc ciekawa jestem jak to z tym podkładem będzie :)

      Usuń
  2. z odżywki będziesz zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tę odżywkę Garniera ( chyba nie tylko ja :D )jest świetna i jeszcze ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odżywkę Garniera uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...