Korektor pudrowy z alantoiną, Sensique

Hej :)
Dzisiaj notka o produkcie, który skończyłam kilka dni temu. Serdecznie zapraszam Was do przeczytania recenzji na temat korektora pudrowego od Sensique.

Producent pisze o tym produkcie, że: 
Skutecznie koryguje przebarwienia i drobne niedoskonałości skóry. Alantoina łagodzi podrażnienia a tlenek cynku reguluje czynności wydzielnicze skóry.

Opakowanie: Korektor jest w sztyfcie, wykręcany, zapakowany w beżowym opakowaniu. Opakowanie estetyczne.

Zapach: Zapach jest baaardzo delikatny, prawie niewyczuwalny.

Konsystencja: Korektor jest w sztyfcie. Dość gęsty ale niezbyt twardy. Łatwo się rozprowadza. 

Działanie: Produkt zakupiłam w Rossmann za ok. 6-8 zł. Kolor na jaki trafiłam jest bardzo jasny i dopasowany do mojego koloru skóry, nie wiem czy jest tylko jeden odcień czy na tylko jeden trafiłam. Dobrze kryje tylko niestety nie na długo, po około 3 godzinach wymaga poprawki. Nie podkreśla suchych skórek i nie zapycha. Wymaga wklepania palcem ponieważ odznacza się na skórze, nie kolorem ale tym, że na podkładzie po przypudrowaniu tworzą się plamy, po wklepaniu nie ma takiego efektu. 
Niestety nie nadaje się jako korektor pod oczy ponieważ jest za ciężki :/

A oto jak wygląda: 




Używałyście ?





1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...