Puder w kamieniu Constance Carroll

Dzisiaj nie włosowo.  Opiszę moje wrażenia po użyciu pudru Constance Carroll odcień 1- candlelight.
Produkt bardzo lubię, pewnie jeszcze kiedyś go kupię a teraz jego wady i zalety:

Plusy:
+ ładny kolor, nie jest ani za ciemny ani a jasny, jak dla mnie fajnie się stapia z moim podkładem :)
+ Baaardo wydajny. Mam go 3 miesiące i dopiero widzę dno.
+ niska cena. Jak dla mnie 6 zł to nie jest dużo jeśli chodzi o tak dobry puder
+ ładnie, ale troszkę za delikatnie matuje, muszę w ciągu dnia poprawiać
+ mnie nie zapycha
+ ładnie się rozprowadza, nie robi plam,



A teraz minusy:
-trudno dostępny :(
-brak lusterka (ale dla mnie to nie jest duży problem bo w torebce zawsze mam małe lusterko)


Jak dla mnie produkt na 6 a nawet więcej bo jest cudowny :))

A teraz odcienie w których jest dostępny:



2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...