Tusz do rzęs Magic EDITT COSMETICS wydłużająco-pogrubiający

Dziś kilka słów na temat właśnie tego tuszu, którego nie polubiłam. Zazwyczaj po jego użyciu brałam jeszcze inny tusz którym pociągnęłam jeszcze raz rzęsy.
Jak dla mnie tusz jest ot taki przeciętny a nawet gorzej bo moim zdaniem nic nie robi z rzęsami oprócz tego że nakłada na nie warstwę tuszu.


Zalety: 
+ładne opakowanie przyciągające wzrok
+niezbyt wygórowana cena (nie pamiętam dokładnie ale mniej niż 10 zł) 
+szczoteczka ładnie wygląda (ale nic nie robi)

Wady:
- nie wydłuża rzęs
- nie pogrubia
- skleja rzęsy
- odbija się na powiekach


Na pewno więcej tego tuszu nie kupię (nareszcie go skończyłam)ale mam nadzieję, że tej samej firmy tusz pogrubiający jest lepszy bo jestem w jego posiadaniu i czeka na swoją kolej do użytku :)
Jak dla mnie tusz jest na 2 z ogromnym minusem :/

2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...